EvilDick Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg har i dag et drittsurt problem med min windows. Jeg kjører Vista Ultimate 64bit Norsk OEM utg. I dag ville den ikke lengre på nett, da jeg startet den opp. Har jobbet med nettet som F! i en stund nå, og finner ingen feil. dvs. Det er ingen feil på nettet. Men ingen av mine programmer lar meg komme på nett... De får feilmelding da jeg prøver. f.eks: Internet Explorer Starter det, og får beskjed om at den ikke har tilgang til internett området. Jeg avslutter prog. med "X" oppe i høyre hjørne, og får ny melding: Internet Explorer har sluttet å virke. bla.bla.bla.bla. Prøver jeg å pinge www.vg.no fra "cmd" funker alt som det skal. Så startet jeg Internet Explorer 64bit utg. og da funker alt :| ??? Etter litt feilsøking nå, ser det ut som at alle 32bits prog. henger i windows da man prøver å komme på nett. Jeg jobber selv med data hver dag, og er ingen tulling, men her er jeg helt lost... Noen som har vært borte for dette tidligere? Mvh/Evil32bit Endret 6. februar 2008 av EvilDick Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Enste jeg har vært borti er stort minnebruk fra 32bits nettlesere. Mener firefox har kommet med en 64bit versjon. Se om du finner denne. Internet Explorer jeg ikke noe og samle på etter min mening! :O Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Det gjelder alle programer som er 32bit som forsøker å komme på nett. Får ikke spilt online heller. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor dette skjer.. Endret 7. februar 2008 av EvilDick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå