bonaqua Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei Har bestilt 2 Gb ram til min bærbare maskin. Finner den eine rambrikka lett under ei luke på maskinen. den andre sloten sitter under tastaturet. har søkt litt etter ein demontering\monterings anvisning for denne typen pc på google, men kan ikkje finne. nokon som veit korleis ein enklest fjerner tastaturet på ein FS amilo pi1505 bærbar pc? eventuelt veit kor eg skal leite etter bruksanvisningen? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 øøh.. ram slottene skal vel være på samme plass? Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 nei, dei er ikkje det. eit ligger på undersida av hovedkortet og eit under tastaturet! Lenke til kommentar
tvamp Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ...og eit under tastaturet! Når jeg satte inn ekstra RAM på fruens Amilo-et-eller-annet, så var jeg akkurat i samme situasjon. Etter en del søking fant jeg løsningen: Amilo-forum Evt direkte til pdf-dokumentet: Remove keyboard Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå