Slikape Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det har oppstått flimring på min samsung 226cw. Samme type flimring som når en mobil ligger ved siden av en crt-skjerm. Denne blir borte når jeg kobler til xbox med en annen kabel. Hvor kan feilen ligge? Kabelen, skjermen eller utgangen på pcen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Kan du ikke bare bruke en annen kabel da? Siden det fungerer, er det nok noe gale med kabelen : P eller har eg forstått feil ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 DA har du nok brukt en uskjermet eller dårlig vga-kabel, prøv å legge den unna støykilder som andre ledninger og høytalere, prøv å unngå å snurre den også, eller kjøp en ny kabel. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 i dag fikset det seg av seg selv på mirakuløst vis alle gjenstander i rommet ligger på samme sted, så skjønner ikke hvor støyen eventuelt kom fra kabelen er den samme, den som fulgte med skjermen uansett, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå