Gå til innhold

Vil få bookmark-knappen til å fungere.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vil ha bookmark-knapp på flash-siden min. Har prøvd denne koden:

on (release) {

getURL ("java script:window.external.addFavorite('http://www.website.com','Website<br/>Title')");

}

Koden fungerer kun i IE, men jeg vil at knappen skal fungere med Firefox, Opera, Netscape etc.

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med semafor; hvis den funksjonaliteten var tilgjengelig med et enkelt script, både kan og vil den misbrukes grovt av folk med shady intensjoner. Og Internet Explorer er jo ikke akkurat kjent som et bankhvelv rundt PCen din, så det ville ikke overrasket meg om slik funksjonalitet ble utelatt av alle andre enn IE av sikkerhets- og pensonvernshensyn.

Lenke til kommentar
Slike ting fungerer bare med IE, fordi det egentlig bare er dumt. Si at brukerne kan trykke Ctrl+D for a bokmerke siden.

Har du en kode som jeg kan lime inn i action-panelet på knappen?

Det tar deg mindre tid å søke det opp på Google og finne svaret selv, enn det tar deg å be oss om å gjøre det for deg.

Dessuten bør du høre på rådene du har fått: La det være.

Lenke til kommentar
Slike ting fungerer bare med IE, fordi det egentlig bare er dumt. Si at brukerne kan trykke Ctrl+D for a bokmerke siden.

Har du en kode som jeg kan lime inn i action-panelet på knappen?

Det tar deg mindre tid å søke det opp på Google og finne svaret selv, enn det tar deg å be oss om å gjøre det for deg.

Dessuten bør du høre på rådene du har fått: La det være.

Er vel sant det da

Endret av AktivX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...