Mrs.Riot Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja det var snakk om å lage en tråd her om folk som kunne møtes på vestlandet å ta en tur. Tror nok vi må tenke nøye på været her i hverfall. Kom med forlag til tid og sted Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vi snakker om området i / rundt Bergen nå, sant? Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, tenkte bare å skrive vestlandet siden folk skrev sørlandet i den andre tråden Men jeg hadde nok bare tenkt meg Bergen da siden jeg ikke kommer stort lenger på egen hånd enda. Noen som har idee om når? Nå blir det jo snart vår her og greier så da tenker jeg meg at været blir godt! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Et lite tips. Dere to sender blir enige om en dato og et møtested som passer for begge (gjør dette via pm/ epost). Når dere er enige legger dere ut dette her. Send gjerne pm/ epost til andre akamister som dere vet er i dette området. PMnormal og sascha66 er to jeg har merket meg med tilhold i Bergensområdet. btw endre topic til Bergen Vestlandet er mer enn Bergen. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bergen er jo knapt på Vestlandet, det er jo langt oppi nord - og så er det et eget land hører jeg... 8o) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvis vi tar med hele vestlandet vil jeg anbefale en tur til Voss for også reise videre til Jordalen. Gå litt rundt her og du vil se storslått natur. Hva slags motiver er det dere tenker å ta bilder av? Er utrolig mye fin natur her i Bergen, men det kan kanskje klasifiseres som gåturer og ikke fototurer? Hvis dette blir noe av så kan jeg absolutt stille opp for å lære av mer erfarne fotoguruer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå