GOH Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei Jeg kan ikke finne noen brukererfaringer med dette objektivet. Er det noen av dere som vet noe om dette objektivet og kan gå god for det/beskrive det? Er det noen som har noen seriøst bra andre forslag til linser som eneste linse (stor brennvidde) til Canon eller andre systemer? GOH Endret 6. februar 2008 av GOH Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det objektivet har for lite vidvinkel at det er noe tess. Sjekk Tamron 18-250mm eller Sigma 18-200mm med bildestabilisering (OS). Tom Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bruker selv 24-105mm og savner ikke mer vidvinkel, men det er smak og behag. Men ville heller ikke valgt det objektivet da det ikke er skarpt nok til å forsvare den enorme prisen. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har ikke anelse hverken om Canon eller zoom, men hvorfor vil du ha dSLR dersom du kun skal ha ett objektiv? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei Jeg kan ikke finne noen brukererfaringer med dette objektivet. Er det noen av dere som vet noe om dette objektivet og kan gå god for det/beskrive det? Er det noen som har noen seriøst bra andre forslag til linser som eneste linse (stor brennvidde) til Canon eller andre systemer? GOH Les her hos Fre Miranda, der finner du brukererfaringer: http://www.fredmiranda.com/reviews/showpro...t=27&page=2 Andreas Lenke til kommentar
Gibbs Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har ikke dette objektivet, men forgjengeren, 35-350 L USM. Ser at det er mange som ikke vil anbefalle det i noen særlig grad, men heller noe annensorterings sigma og tamron. Dette er et supert objektiv, det blir litt mindre skarpt når du beveger deg ut på den lengste delen av tele-skalaen, og det er kanskje litt stort å ha på kameraet til enhver tid, men det spenner over et stort område, veldig stort faktisk. Dette ville uten tvil være førstevalget mitt igjen dersom jeg skulle redusere mengden objektiver. På turer der en må tenke på vekt, men gjerne vil spenne over så mange brennvidder som mulig så er det veldig praktisk. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg skjønner på en måte trådstarter at han kun vil ha 1 objektiv å forholde seg til, men som jeg har nevnt ovenfor så er det snakk om veldig mye penger for et objektiv som ikke er det skarpeste. Jeg ville uansett ha valgt L optikk fremfor noe annet, men til den prisen får man lett et 24-105 L og et 70-200 L for å ta et eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå