Gå til innhold

Canon EF 28-300mm L IS USM (eller andre forslag til eneste linse)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kan ikke finne noen brukererfaringer med dette objektivet. Er det noen av dere som vet noe om dette objektivet og kan gå god for det/beskrive det? Er det noen som har noen seriøst bra andre forslag til linser som eneste linse (stor brennvidde) til Canon eller andre systemer?

GOH

Endret av GOH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg kan ikke finne noen brukererfaringer med dette objektivet. Er det noen av dere som vet noe om dette objektivet og kan gå god for det/beskrive det? Er det noen som har noen seriøst bra andre forslag til linser som eneste linse (stor brennvidde) til Canon eller andre systemer?

GOH

Les her hos Fre Miranda, der finner du brukererfaringer: http://www.fredmiranda.com/reviews/showpro...t=27&page=2

Andreas

Lenke til kommentar

Jeg har ikke dette objektivet, men forgjengeren, 35-350 L USM. Ser at det er mange som ikke vil anbefalle det i noen særlig grad, men heller noe annensorterings sigma og tamron. Dette er et supert objektiv, det blir litt mindre skarpt når du beveger deg ut på den lengste delen av tele-skalaen, og det er kanskje litt stort å ha på kameraet til enhver tid, men det spenner over et stort område, veldig stort faktisk. Dette ville uten tvil være førstevalget mitt igjen dersom jeg skulle redusere mengden objektiver. På turer der en må tenke på vekt, men gjerne vil spenne over så mange brennvidder som mulig så er det veldig praktisk.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner på en måte trådstarter at han kun vil ha 1 objektiv å forholde seg til, men som jeg har nevnt ovenfor så er det snakk om veldig mye penger for et objektiv som ikke er det skarpeste.

Jeg ville uansett ha valgt L optikk fremfor noe annet, men til den prisen får man lett et 24-105 L og et 70-200 L for å ta et eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...