Gå til innhold

Har sett på 2 gaming PC-er ca 10000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anbefaler komplett sin, kjøpte selv derfa ;). Og for en komplett PC med skjerm osv er det en veldig bra pris. Duo 3,0ghz, 8800GT osv, bra kompnenter der, og kabinettet er helt konge. Har det selv og det kjøler utrolig bra ;)

Hw kompoenetene fra netshop er mye bedre. mye. Og med kompeltt's sine kjiipe leveringstid på produktet og dårlige support, er det ingenting som sier imot netshop..

Har selv brukt netshop mange ganger, og er misfornøyd. MEN, så er også jeg en svært kresen fyr....

Lenke til kommentar

ja definitivt...dog er det dårlig tastatur...og mus...

Og for kun 300 kroner mer, får du bedre rambrikker...det er det alternativet, som er rett under de som er valgt..

gå på konfig...og velg dem...det er 4-4-4-12, isteden for 5-5-5-18..i settings, noe som er kjappere rambrikker..

det koster kun 290...og det er definitivt verdt det...

altså gå på konfig, og videre til rambrikker alternativer, og velg den rambrikken som er rett under den som er anbefalet/satt sammen av netshop.

Muligens burde du også valgt Asus "Top gun" skjermkort...det koster 450 kroner mer....

så det får du vurdere....

Dette skjermkortet er et overklokket 8800 GT...fra 610 til 700...det er mye...

Lenke til kommentar

ja, men hvis du allikevel skal oppgradere til bedre ram og skjermkort så nærmer du deg prisen da. hvis det ikke hadde stått på pengene da ? hvilken hadde du valgt? netshop eller xps 420 med 22 skjerm til 12490? er litt i samme situasjon som deg. serru :) har et tak på 12500 tenkte jeg

Lenke til kommentar
ja, men hvis du allikevel skal oppgradere til bedre ram og skjermkort så nærmer du deg prisen da. hvis det ikke hadde stått på pengene da ? hvilken hadde du valgt? netshop eller xps 420 med 22 skjerm til 12490? er litt i samme situasjon som deg. serru :) har et tak på 12500 tenkte jeg

hehe, ville valgt netshop sin...

oppgraderer du til litt bedre ram og skjermkort, kommer det på litt over 11 tusen..tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...