sir-alex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Problemet er løst Endret 6. februar 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 en eller annen hurtigtast på tastaturet til å skru det på med kansje? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 en eller annen hurtigtast på tastaturet til å skru det på med kansje? Jeg prøvde å ta FN+F10 (Siden det var bildet av et kamera ved F10, og ja det kommer lys oppe med kamera. Men når jeg skal legge det til på msn så kommer det et alternativ (USB 2 kamera) Og jeg trykker "ok", men det kommer ikke noe opp. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Selv om du har fått svar og en løsning på problemet, så sletter man jo ikke den opprinnelige posten. Den bør stå som referanse for andre som kanskje har samme eller liknende problem i framtiden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er korrekt. Man skal ikke slette egne innlegg på den måten. Når skaden alt er skjedd så er det ikke mye å gjøre med det, men jeg henstiller til folk om å la det være. Som Smirnoff sier kan det være andre som har nytte av det senere, og slik er du med på å gi hjelpen videre. I tillegg er det i strid med retningslinjene punkt 16 å slette poster på denne måten. Dersom man har særskilte grunner til å ville redigere vekk et innlegg kan man kontakte en moderator så gjør vi det for dere. Tråden stenges siden beskrivelsen av problemet ikke lenger finnes. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg