ledley Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hei, har i grunnen tenkt å kjøpa Acer Aspire 7720g, men som dei fleste andre bærbare er det glossy skjerm. Det likar eg ikkje. PCen skal nyttast til litt bilderedigering, webutvikling, spel, film osv. Har nokon andre anbefalingar på 17" bærbar med gode specs og MATT skjerm i størrelsesorden 10tusen pluss minus? Endret 6. februar 2008 av ledley Lenke til kommentar
avRack Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nokre forslag: HP Ein til HP Toshiba Asus Ein til Asus Lenke til kommentar
ledley Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Nokre forslag: HP Ein til HP Toshiba Asus Ein til Asus Brightview (HP) , ColorShine(ASUS) er vel variantar av dette belegget utanpå skjermen som gjer skjermen "glossy"... Eller er det eg som er borte vekk? Tenker på refleksjon i dagslys samt fargegjengiving Lenke til kommentar
hevih Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nokre forslag: HP Ein til HP Toshiba Asus Ein til Asus Brightview (HP) , ColorShine(ASUS) er vel variantar av dette belegget utanpå skjermen som gjer skjermen "glossy"... Eller er det eg som er borte vekk? Tenker på refleksjon i dagslys samt fargegjengiving du har helt rikig der! Lenke til kommentar
ledley Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Korleis er erfaringane til folk som driv med litt grafisk design med tanke på fargegjengiving, kontrast og slikt på ein matt vs glossy skjerm? Ser det er anbefalt med "matt" skjerm nokre stadar Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Om du er student kan det gi deg en HP 8710p fra mpx til 9000kr. Et kjempekjøp jeg mener passer dine behov. Disse businessmaskinene bør være relativt gode på riktig fargegjengivelse da de er beregnet til å bukes på blant annet slik jobbing. Endret 7. februar 2008 av zonko Lenke til kommentar
holvik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Om du er student kan det gi deg en HP 8710p fra mpx til 9000kr. Et kjempekjøpjeg mener passer dine behov. Disse businessmaskinene bør være relativt gode på riktig fargegjengivelse da de er beregnet til å bukes på blant annet slik jobbing. Hvor på MPX's sider er studentprisene beskrevet ? 9000 kr er en utrolig god pris for en laptop med slike spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Om du er student kan det gi deg en HP 8710p fra mpx til 9000kr. Et kjempekjøpjeg mener passer dine behov. Disse businessmaskinene bør være relativt gode på riktig fargegjengivelse da de er beregnet til å bukes på blant annet slik jobbing. Hvor på MPX's sider er studentprisene beskrevet ? 9000 kr er en utrolig god pris for en laptop med slike spesifikasjoner. Du trenger passord for å opprette "medarbeideravtale" for UNINETT. Når du da logger inn får du tilgang til prisene. Kontakt MPX el ditt studiested for mer info. Kan nevne at for 10 050,- får du en enda hvassere maskin (og en enda bedre tilbud): HP8710W med samme avtalen. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lette etter den der, men fant den ikke i farten. Ei meget god maskin til en utrolig pris der. Jeg kan røpe så mye som at om du søker på ordene medarbeideravtale og høgskolen i østfold finner du hva du er ute etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå