osoerebo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei! Jeg skal oppgradere PC-en min og da er det på tide å forhøre seg litt om hva som er bra på markedet Tror jeg kommer til å gå for et Asus nForce 680i/780i HK, Intel E8400 CPU og et 8800GTX/ULTRA grafikk kort. Men når det gjelder minne så har jeg ikke peiling på hva som er bra. Bør jeg kjøpe PC6400 eller PC8500? Ikke har jeg peiling på hva som er bra timing heller. Kommer ikke til å overklokke systemet. Kommer ikke til å kjøre Vista med det første så 2x2GB er vel det som er aktuellt. Eneste jeg vet er at jeg vil ha OCZ. Mitt spørsmål blir egentlig ganske enkelt: Hva er det beste OCZ minne som er på markedet? Prisen spiller ingen rolle ettersom alt er så billig likevel. Jeg vil bare ha det som er best med tanke på ytelse i spill, timing og alt det der.. Håper noen kan hjelpe meg litt! Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) hvis du skal ha E8xxx MÅ du ha 780i, 680i støtter ikke 45nm ville valgt dette rammet: https://prisguiden.no/product.php?productId=76041 Endret 6. februar 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 I følge Asus så støtter 680i 45nm Multi-core CPU Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 http://www.hardware.no/artikler/yorkfield-...rce_680i_/46454 det var veldig rart, men asus bør jo vite hva de snakker om, så da har de vel klart å fikse det med en bios update da... Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Har sett noen OCZ brikker som heter Reaper, virker som de skal ver ganske bra. Ser det står SLI-ready på noen også. Vet du hva det betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå