Pinex69 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Står med valget om å kjøpe en Nokia E65 eller 6120. Her er det både positive og negative sider fra begge. Mine behov er firmamobil med muligheter for det, er ikke spesielt opptatt av MP3 på denne mobilen.. E65 har Wi-Fi noe som er en fordel. Har dere noen synspunkter på hva som er beste valg her?? Endret 6. februar 2008 av Pinex69 Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har E65 selv, bare gode ting om den. Bruker wifi daglig, blant annert til nyheter. Batteritid på gode tre dager men en times tale om dagen. Har ikke prøvd multimediatingene på den enda, så har ingen kommentar der. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Slik jeg ser det så er E65 en bedre telefon jevnt over. E65 og 6120 har jo begge S60, slik at begge i grunn er smarttelefoner. Som nevnt er Wlan en kjekk fordel på E65. Av flere ting så er tastene store og gode på E65, mens på 6120 er tastene ganske små (dette gjelder spesielt menytastene og valgtastene). E65 har også flere hurtigtaster enn 6120 som gjør telefonen mer brukervenlig. Om man absolutt må ha klassisk utforming på telefonen ville jeg heller hatt en E51 enn E65. Det ene store minuset med E65 er vel at den ikke har kamera på fremsiden, slik at det ikke blir spesielt attraktivt å bruke videosamtale, (denne mangelen gjelder og E51). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå