Gå til innhold

Mitt første kamera

Anbefalte innlegg

Hei!

I morgen håper jeg å være den nye eier av et nytt kamera, MEN hva skal jeg velge??? :hmm:

Jeg har lest på tester her og der i nesten en mnd no, men klarer ikke å bestemme meg..

-prisklasse 2500kr til 3000kr

-kompaktkamera

-brukes ute og inne i alle situasjoner :D

-SD-kort

-God batteri

-brukervennlig

Blir kjempeglad ved tilbakemelding!! :w00t::D

Med vennlig hilsen

jksec :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du nøyer deg med å svi av snaue 2000 på kamera, kan du jo f.eks. prøve et Fujifilm F40fd, og får da oppfylt punktene på lista di. Innendørs sliter nemlig de aller fleste kompakte, mens Fujifilm har gjort en genistrek med sine bildebrikker, som er langt mer lysfølsomme enn andre, og gir dermed merkbart mindre støy/grums innendørs. Pent å se på er det også, og svært lettbetjent.

Så kan du jo bruke den siste tusenlappen på øl evt. minnekort, avhengig av alder og interesse...

Endret av manskow
Lenke til kommentar
Hvis du nøyer deg med å svi av snaue 2000 på kamera, kan du jo f.eks. prøve et Fujifilm F40fd, og får da oppfylt punktene på lista di. Innendørs sliter nemlig de aller fleste kompakte, mens Fujifilm har gjort en genistrek med sine bildebrikker, som er langt mer lysfølsomme enn andre, og gir dermed merkbart mindre støy/grums innendørs. Pent å se på er det også, og svært lettbetjent.

Så kan du jo bruke den siste tusenlappen på øl evt. minnekort, avhengig av alder og interesse...

fuji f40 eller canon 950, eller om du har 3000 og virkelig er interesert i bilde og video spar opp 1000 lapp til og kjøp Canon G9 ;)

den er bra den :thumbup:

men f40 er genialt billigkamera rett og slett.

så bra bilder som den tar for prisen er helt sykt.

mens G9 har allt det alle kameraer mangler og gjør deg glad av og bruke det :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...