Gå til innhold

Lar dine foreldre deg spille spill selv om du ikke er så gammel som anb. aldersgrense?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk vel til en viss grad lov til å spille spill og se filmer over min aldersgrense, men muttern skjekka vel ganske nøye hvor mye over den var, og hvordan spill/film det var. fikk ikke akkurat noe zompie shooter det hoder fløy og blodet dekket hele skjermen, men litt mer ting som CS:S og sånt, der det er begrenset.

 

etter hvert skjønte hu vel også at det var umulig og kontrolere hva som ble spillt hos kompisser osv også. hjalp lite om hu sa nei til en film, og uka etter ble den sett i en bursdag ol.

Lenke til kommentar

I mine tidlige år, spilte jeg generelt lite, og skyting var aldri min greie.

Jeg koste meg med Rayman, Spyro og Crash Bandicoot.

 

Spurte aldri om skytespill, men jeg synes det var gøy når jeg spilte det hos kamerater.

 

Foreldrene mine var litt strenge på det, men nå spiller jeg hva som helst.

De vet såvidt hva jeg spiller. :p

 

Filmer, var min far aldri streng på. Men min mor derimot.

Min far sa som mange andre har sagt over her:

"Det er bare skuespill", sa han

Lenke til kommentar

morra mi, jobbet i nintendo og hun var veldig streng når det gjaldt aldersgrense, men det var noe rart, fordi jeg kunne spille 12+ når jeg var 6 år og 18+ når jeg var 12 xD

 

Men, jeg synes at pegi gjør en dårlig jobb med og sette aldersgrense, ta spillet Obscure til et eksempel, det er skummelt, det er en form for medisin som noen tar in game, og mye banning og banking av folk med balltre enda så er det 12+?

 

 

Jeg er 12 får enda ikke spille CS av muttern, men fatter han får jeg spille mere en jeg får se!! Spilte GTA: VC da jeg var 7 tror jeg, prøver fortasatt å overtale muttern til å få se/spille høyere aldersgense ting... :thumbdown:

 

 

Pappa du er best!!! :w00t:

 

hvorfor kaller du deg Momyboy da?

 

Jeg husker en kompis av meg som ikke fikk lov til å spille spillet Blood av faren sin, pga voldelig. Når jeg tenker tilbake er det lattis da grafikken suger max med store 4-kant blod og monster som ikke ser ut osv, han måtte spille det i smug ...

 

hadde samme problem med GTA(det første) du kunne jo såvidt se bilene og jeg kunne ikke stort engelsk når jeg var 6 år. og når folk "splatta/sprengte" så skjønte jeg fortsatt ikke hva som skjedde.

 

Filmer, var min far aldri streng på. Men min mor derimot.

Min far sa som mange andre har sagt over her:

"Det er bare skuespill", sa han

 

Sa han det når han busta deg med grisete filmer også? xD

Lenke til kommentar
Men, jeg synes at pegi gjør en dårlig jobb med og sette aldersgrense, ta spillet Obscure til et eksempel, det er skummelt, det er en form for medisin som noen tar in game, og mye banning og banking av folk med balltre enda så er det 12+?

Også har Company of Heroes 18+ aldersgrense enda det er et strategispill som ikke er like voldelig som hvilket som helst fps med 16+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...