Haansi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hey, Vurderer å kjøpe spillet "black", da det har fått mye god omtale. Vil helst spille det på PS3en, av praktiske grunner. Vet noen om dette er PS3-kompatibelt? Har sjekket denne listen, og fant ingenting: http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm Evt noen som kunne testet? - Takk Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmm funker ikke 100% nei. flere ganger har det skjedd att spille henger seg opp hvis jeg beveger meg inntil en vegg/trapp/rekkverk eller lignende, og du må restarte spillet. vill nevne att det er platinum utgaven jeg har. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmm funker ikke 100% nei. flere ganger har det skjedd att spille henger seg opp hvis jeg beveger meg inntil en vegg/trapp/rekkverk eller lignende, og du må restarte spillet. vill nevne att det er platinum utgaven jeg har. Dette med at du har Platinum utgaven har ikke noe og si, spillene som blir utgidd på Platinum er spill som har vært lønnsomt for utgiverne og selge, de spillene som har en viss salgs-ratio blir vaneligvis gidd ut som en Platinum. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ikke så rask nå, mange spill får flere bugs fiksa i Platinum utgaver. Ikke nødvendigvis noe som vil bety noe for PS3, men det er ofte flere revisjoner av spill ute. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Godt att jeg ikke kjøpte dette spillet da i går men vet att i morgen kommer dette spillet ut på 360 for 1200 ms points og da skal det handles inn. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 God plan! Har spelt gjennom Black på xbox, utrolig bra spel! Absolutt høydare i konsoll-fps'er. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Spilt det her på ps3 og fungerte som oftest veldig fint, men kunne henge seg av og til:) som foreksempel 1 gang per 2 timer eller lignende:) utenom det gikk det glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå