Gå til innhold

"Avsporing" av poster på forumet ?

WebKnight

Anbefalte innlegg

Oppdager det mer og mer, når noen har et spørsmål eller har skrevet noe i en post her på forumet, er det veldig ofte at noen kommer og avsporer hele diskusjonen.

Eksempel : Noen har bestemt seg for å kjøpe en PC med P4 2,4 GHz, 512 MB minne, 120 GB disk osv. Så lurer denne personen på hvilket skjermkort en burde velge - Og hva skjer, jo noen ser at stakkaren har valgt Intel CPU, og sier at AMD er mye bedre, deretter svarer forfatteren av posten at CPU er ikke så veldig viktig, personen spiller mest Counter-Strike ;) - Og hva skjer da, jo noen begynner å disse karen (eller jenta for den saks skyld) fordi CS er jo bare for fjortisser osv...

Så vær så snill, har dere ikke noe vettugt å si om det forfatteren spør om eller kommenterer, så la vær og svar - iallefall hvis det er tydelig at tråden ikke er ment som et forum for alt mulig... Når jeg går inn på en post er det for å lese om det overskriften gjenspeiler, ikke hva "alle synes om alt"... Forresten - denne posten kan dere bare kjøre i grøfta om dere vil :)

Enough said.. Ha en knakende god dag alle forumbrukere ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det er diskusjoner, men jeg mener at man da iallefall bør si noe om det forfatteren av posten spør etter eller vil diskutere, for deretter kanskje slenge en liten kommentar hvis det er noe den som svarer har å komme med. Synes bare ofte at det som er tema i posten blir helt borte i vrimmelet av de som har meninger om alt annet en det som blir spurt om... Thats all.

Og for all del, har sikkert mine svin på skogen jeg også, men litt svinn må man jo regne med...

Kommer ikke på noen i farta, men har dere eksempler på slike "avsporinger" så sleng inn en link :D

Lenke til kommentar
Og hva skjer, jo noen ser at stakkaren har valgt Intel CPU, og sier at AMD er mye bedre, deretter svarer forfatteren av posten at CPU er ikke så veldig viktig.. blah blah blah...

Akkurat på det punktet er jeg sterkt uenig.. de fleste som ikke kan stort større om en data enn å sende mail etc. vet ikke hva AMD er for noe (og det gjelder mye i data-verdenen).. akkurat som det første jeg alltid får spsml om, er om jeg har en P4 maskin liksom.

Når jeg da sier:

- nei har en AMD.

- Amd?

- Jepp, tilsvarer.....

Og da er man i gang (sikkert fler som kjenner seg igjen).

Men nå sporet jeg av selv. tilbake til poenget: med en slik intel dominans og den merkevaren intel tross alt er. så må man faktisk ta høyde for at fyren ikke overhodet har vurdert noe annet enn akkurat intel (noe som imho vil være dumt).

Dermed kan et slikt innspill som fex "vurdert AMD?" kan være nyttige.

Det var ihvertfall sånn jeg endte opp med min AMD, og glad for det.

Takk for oppmerksomheten-

Goebbels

Lenke til kommentar

Dermed kan et slikt innspill som fex "vurdert AMD?" kan være nyttige.

Det var ihvertfall sånn jeg endte opp med min AMD, og glad for det.

Takk for oppmerksomheten-

Goebbels

Så enig, så enig... :yes:

Var ikke sånn ment, har AMD selv på "hovedmaskinen" (1600+ nå, 2200+ om kun kort tid :))har også nettopp fått en P4 2,4 GHz på min lille shuttle. Så selv så er jeg ikke for eller mot noen av merkene - var bare ment som et eksempel...

Men et slikt innspill du snakker om er det jeg mener - selvfølgelig kan man si ifra om erfaringer med produkter, det jeg mener er bare at det da bør ha relevans med det forfatteren av tråden er ute etter og at andre ikke begynner å spinne videre på dette for så og få tråden helt på villspor!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...