Gå til innhold

BK: Mitt "første" bilde

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart et master piece av dimensjoner. Masse stemning, gode kontraster mellom det fancy blå lyster og de dystre knappene dine. Si meg, dette kan da umulig være ditt første bilde? Dette er helprofesjonelt mann! :thumbup:

Nei, ikke egentlig. Kjøp deg et skikkelig kamera, kikk på andre bilder for insperasjon. Så kommer det etter hvert.

Lenke til kommentar
Kjøp deg et skikkelig kamera, kikk på andre bilder for insperasjon. Så kommer det etter hvert.

Hehe. Nei, er ikke spasielt interesser. Så det kommer ikke til å skje. Var bare nødt til å prøve dette :p

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg for god til å gi kritikk på dette.. Beklager, men dette er rett og slett horribelt.

Du stiller deg for god til å gi kritikk på bildet, og i neste setning kritiserer du det. Jeppsann påsan, den er god.

Å si at et bilde er horribelt går ikke under definisjonen av "bildekritikk" i min bok. Å ikke i forumets heller.

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg for god til å gi kritikk på dette.. Beklager, men dette er rett og slett horribelt.

Du stiller deg for god til å gi kritikk på bildet, og i neste setning kritiserer du det. Jeppsann påsan, den er god.

Å si at et bilde er horribelt går ikke under definisjonen av "bildekritikk" i min bok. Å ikke i forumets heller.

I N.N uskrevne normer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk

Hvorfor la du ut et horribelt bilde av tastaturet ditt? Hva slags kritikk forventet du egentlig?

Det første du burde tenke på er at du trenger lys for å ta et bilde, funker dårlig med et mørkt rom.

Lenke til kommentar

Aak1 er på ingen måte selveid, og han kritiserte heller ikke bildet i følge definisjonen av ordet. Han sa bare at bildet er horribelt, og han gav ingen utfyllende kritikk av det. Det er utrolig latterlig at du skal ødelegge en tråd ved å krangle. har du personlige fornærmelser å komme med send de til Aak1 på pm i stedet.

On topic: Enig i at bildet ikke er noe særlig. Det er mulig å ta gode bilder med mobil, men da må de være godt uttenkt, redigert og gjort klare for presentasjon før de postes.

Endret av contaminated
Lenke til kommentar

Da er tråden ryddet for personangrep og annet tull, og advarsler utdeles. Jeg minner om retningslinjene #1 og #2 dersom noen skulle være i tvil hvilken oppførsel som tillates på Diskusjon.no.

Vennligst hold dere til trådens tema, og om dere ønsker å delta i tråden oppfordres det til at dere holder dere saklige og konstruktive, slik det påpekes i retningslinjene for bildekritikk.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

- Hvis du er virkelig interresert i foto, skaff deg et ordentlig kamera. Mobilkameraer begregnser rett og slett nesten alle virkemidlene man har for å ta et godt bilde.

- Sjekk ut popular lista under photography på deviantart.com for inspirasjon. Det er altfor mange inspirasjonsløse fotografer som knipser desperat etter motiver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...