Mrs.Riot Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 To bilder til fra Syden. Himmelen var veldig pen en dag jeg var for å ta bilder av solnedgangen da denne måsen fløy forbi og jeg knipset og knipset med kamera og her ble to bra resultater f/11 eksponering 1/200 sek ISO-100 brennvidde 70mm f/10 eksponering 1/200 sek ISO-100 brennvidde 70mm Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den fuglen var vel så pass liten at den bare blir eit forstyrrende element i bildene dine. Himmelen er fin, men savner kanskje ein siluett av fjellet, eit tre eller eit eller annet i forgrunnen, for som sagt så er den fuglen så pass liten! Kunne kanskje laget en litt mer spennende crop og? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fine farger, men som cv-trail sa bør du prøve et annet utsnitt og rette opp horisonten. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Synes det første bildet var det beste. Crop bort det nederste av bildet, altså vannet. Synes egentlig bildene var kule, og tyder i hvertfall på en forbedring fra din side Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar! Har ikke redigert noe på de da jeg la disse innpå en side samme dag som jeg kom hjem fra syden. Hehe. Jeg syns også at jeg har forbedret meg i det siste. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar! Har ikke redigert noe på de da jeg la disse innpå en side samme dag som jeg kom hjem fra syden. Hehe. Jeg syns også at jeg har forbedret meg i det siste. Velkommen heim, og for all del, ikke misforstå meg! Bildene dine er knall, men du bør rette opp horisonten, og croppe slik at du ikke har med sjøen. Det er himmelen som trekker mest oppmerksomhet, og det er den du bør satse på, og eventuellt redigere! Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, var det jeg mente liksom at jeg skal klippe det til senere, men siden jeg rett hjem og lastet opp så ble det ikke noe av det da Lå ikke merke til at det var skjevt hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå