Erasus Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg utfordrer noen til å finne en bedre enn denne. Dette her kommer fra en som aldri nærmer seg slik musikksjanger en gang, den der får en ren 10'er av meg. Lenke til kommentar
Holypanzer Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg utfordrer noen til å finne en bedre enn denne. Dette her kommer fra en som aldri nærmer seg slik musikksjanger en gang, den der får en ren 10'er av meg. Denne syns jeg er bedre, den har så mye liv og glede i seg. Ellers så er sanger som får meg i godt humør blant annet av Status Quo og av samme band Endret 7. juli 2008 av Holypanzer Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Fronda - Sommar Endret 12. juli 2008 av gnrlover Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg utfordrer noen til å finne en bedre enn denne. Dette her kommer fra en som aldri nærmer seg slik musikksjanger en gang, den der får en ren 10'er av meg. Helt enig! Får en skikkelig god følelse når jeg hører denne sangen. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Se filmen hos Youtube Smif-N-Wessun - Gotta Say It Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Matt & Kim - Yeah yeah Vampire Weekend - A-punk Det er sabla livlige godlåter begge to. Er et under at jeg ikke har kjørt av veien mens jeg har hørt på dem, klarer ikke å sitte i ro. Lenke til kommentar
Adictas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Timbuktu har mange Gla'Hiphop sanger! ;D Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 MetallicA - Die, Die my Darling Blir gla av all musikk jeg liker jeg.. =P Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Telletråd, FTW! De fleste sangene fra Red Hot Chili Peppers egentlig. Under The Bridge, Tell Me Baby, Aeroplane, Soul to Sqeeze, True Men Don't Kill Coyotes, Can't Stop, Around the World, By The Way, Rivers Of Avalon, Easily, Snow, Rolling Sly Stone, Desecration Smile, Cabron, Hump de Bump, Californication +++ mange, mange mer. Chili's er himmelen for meg. Happy Shiny People fra R.E.M. er også en klassiker! Endret 15. juli 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 pink floyd - The gnome Hey, hey, hey! Pink Floyd - Money får meg ofte i godt humør. Det er noe spesielt med takten, introen og egentlig hele sangen. Det finnes også dusin på dusin med andre sanger som gjør meg lys til sinns, men de får jeg liste opp ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Schwerpunk - Solo Apefe. Rå sang om du har vært i forsvaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå