Mr. Fiskum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bike - Pink Floyd, morsom sang faktisk ein av verdens beste etter min meining! samtidig syneg eg den på ein måte er veldig mørk, og ond, eller ka eg skal sei. synes eg Må tilføye at starten er best Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 fengende ja, men det er ikke akkurat musikk du bruker på fest..haha nei, men koffor fest? skulle vell ikkje vere meiningen å ta med denne musikken på fest for å bli i godt humør "låter som får deg i godt humør", da tenker eg sanger som letter stemningen da det er litt triste eller sure omstendigheter. EDIT: sorry for 2 poster mhm, men trådstarter har informert om at han skal på fest....derfor vett.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) lusken: da er det grett. såg ikkje posten lengre ned, sorry Mr.fiskum: dette er relativt, men for meg er kanskje ikkje bike "godt humør" sang, eg synes den er freaky; litt på samme måte som echoes, skjølvom teksten er ganske morosam og artig ("i know a mouse that hasn't got a house, i dont know why i call him gerard"), men eg trur det er meint litt "bakvendt". for slutten av sangen er jo direkte skummel (men nice) men dette er jo grunnen til at sangen er ein av verdens beste etter mine meininger. og at Syd Barrett synger gjer jo meg i litt godt humør da OT: kåt humør sang: Frank zappa - dinah moe humm Endret 6. februar 2008 av xersess Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Archies - sugar sugar nr.1 hit Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ok, nå begynte EMO musikk å komme inn, ja EMO...kommer ikke snart bullet for my valentine.hahaah Hvor ser du emoband i denne tråden da? hehe, var en betegnelse for at banda dere nevnte rett og slett suger.... guns'ern er rett og slett sååå dårlig...kjedelig riff, kjedelig stemme....lite fengende... Saklig igrunn. Da bare kaller jeg alle band jeg misliker hip-hop.. Makes no sense, does it? Jeg er ikke noen stor fan av emo musikk jeg heller, men det er få ting provoserer så mye som når noen rakker ned på mitt favorittband GNR. Ser at du har lagt til en begrunnelse, men faen da? Har du hørt noen sanger utover sweet child, og paradise city? Selvsagt, same old, same old....går i samme takt, samme rytme. har u hørt en har u hørt den andre.... Dessuten har vokalisten, axl rose, mongo stemme...går så lavt i stemme-registret, og får pipe-stemme...som rett og slett ikke funker for min musikk smak.. Metallica, iron maden (det er mongo stemme)...osv funker heller ikke.. Og tror trådstarter ikke er totalt noob og ikke kan endel av de gamle ringrevene....Tror han Faktsik har hørt låtene til'em... The Archies - sugar sugar nr.1 hit hvis du er gay, ja... Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 wierd video...men musikken er fet Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Takk for all respons! Mye godt. Hip-hop låter som får deg i godt humør? (Startet denne tråden siden jeg var uheldig og miste all musikken min...). Lenke til kommentar
kokatot Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 rock: the coral - dreaming of you dandy warhols - bohemian like you marcy playground - sex and candy queen - don't stop me now hip-hop er jeg ikke helt inne i, men disse albumene: the streets - a grand don't come for free timbaland - shock value samt disse enkeltlåtene (som sagt ikke helt inne i hip-hop, er mulig jeg bommer litt på sjangeren): timbuktu - alla vill till himlen men ingen vill dø gnarls barkley - crazy house of pain - jump around missy elliott - get ur freak on gorillaz - clint eastwood dr. dre - the next episode karpe diem - piano ! !! madcon - beggin' (dohh...) outkast - hey ya paperboys - barcelona sean paul - get busy the game - hate it or love it nå avslutter jeg, for jeg er altfor ivrig og er i ferd med å rødme. yo yo peace out. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Blir alldri i godt humør når jeg hører hip-hop jeg Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 rock: the coral - dreaming of you dandy warhols - bohemian like you marcy playground - sex and candy queen - don't stop me now hip-hop er jeg ikke helt inne i, men disse albumene: the streets - a grand don't come for free timbaland - shock value samt disse enkeltlåtene (som sagt ikke helt inne i hip-hop, er mulig jeg bommer litt på sjangeren): timbuktu - alla vill till himlen men ingen vill dø gnarls barkley - crazy house of pain - jump around missy elliott - get ur freak on gorillaz - clint eastwood dr. dre - the next episode karpe diem - piano ! !! madcon - beggin' (dohh...) outkast - hey ya paperboys - barcelona sean paul - get busy the game - hate it or love it nå avslutter jeg, for jeg er altfor ivrig og er i ferd med å rødme. yo yo peace out. the streets med fit but you now it....den er DEN beste sangen fra'em Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Blir alldri i godt humør når jeg hører hip-hop jeg nei, ikke jeg heller..eller det er enkelte band, man ikke akkurat 50 cent "yoyo" musikk det er snakk om... Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Blir ganske glad av Teddybears feat. Tomas Rusiak med sangen "Hiphopper" Edit: Tar med "Det Löser sig" av Timbuktu som "støttet" mamma når hun var i sånn hard eksamens-periode Endret 7. februar 2008 av Fredeeeric Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Lusken: 60-talls rock er faktisk ganske bra så bare hold kjeft og respekter andres musiksmak Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Blir alldri i godt humør når jeg hører hip-hop jeg Hiphop, rap, techno osv gjør meg rett og slett sur ! Rock on! Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lusken: 60-talls rock er faktisk ganske bra så bare hold kjeft og respekter andres musiksmak har jeg noen ang dissa 60-tallet.....jeg liiiker faktisk rock.... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 every breath you take - the police hotel California - the eagles living on a pray - bon jovi girls got a rhythm - ac/dc Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ACDC - You Shook Me All Night Long. Antoine Dufour - Glimmer of Hope Dream Theater - Learning To Live Joe Satriani - The extremist ZZ Top - Viva las vegas Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Zwan - baby lets rock Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lusken: 60-talls rock er faktisk ganske bra så bare hold kjeft og respekter andres musiksmak har jeg noen ang dissa 60-tallet.....jeg liiiker faktisk rock.... Du liker rock, men du liker ikke GnR, Metallica eller Maiden? Hokey. Assorted goods: Murphy Lee- Wat da hook gon be Lil Jon - Get Low Outkast - Hey Ya Dr. Dre - Nothing but a g-thang 2pac - California Love Freak Nasty - Da Dip B.I.G - Big Poppa Blackstreet feat. Dre - No Diggity Dre - Fuck with Dre day Tag Team - Whoomp The roots - The seeds Fatboy Slim - I see you baby/Funk Soul Brother Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 går fint ann å like rock, men ikkje like GNR, maiden eller metallica. Går faktisk jævelig fint ann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå