MrL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 På hjemmesiden til sony ericsson står det at K850 støtter helt opp til 8 gb. Noen som har testet dette og vet at det fungerer uten at mobilen blir treig? Vurderer å kjøpe.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 8 GB Minnekort i Sony Ericsson (6. februar) MicroSDHC 8GB på SE W580i? (31. januar) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 8 GB Minnekort i Sony Ericsson (6. februar)MicroSDHC 8GB på SE W580i? (31. januar) Ingen av de trådene svarte på spørsmålet mitt.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ingen av de trådene svarte på spørsmålet mitt..Og? Dere vil i hvert fall ikke få noe svar om alle trådene bli slettet pga brudd på retningslinjene/nettiketten. De fleste tenkelige spørsmål har blitt besvart en eller annen gang før, ett eller annet sted på Internett. For å ikke skape unødvendig mye gjengangere på forumet ber vi deg derfor først prøve å søke litt rundt problemstillingen din før du legger den ut på forumet. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ingen av de trådene svarte på spørsmålet mitt..Og? Dere vil i hvert fall ikke få noe svar om alle trådene bli slettet pga brudd på retningslinjene/nettiketten. De fleste tenkelige spørsmål har blitt besvart en eller annen gang før, ett eller annet sted på Internett. For å ikke skape unødvendig mye gjengangere på forumet ber vi deg derfor først prøve å søke litt rundt problemstillingen din før du legger den ut på forumet. 1. De trådene du refererer til har med en mobil som egentlig kun støtter 4 GB, min støtter 8, og jeg vil vite om det fungerer på min telefon, ikke de walkman telefonene nevnt der. 2. Heller har jeg brutt noen regel, for det virker ikke som den andre brukeren har fått ordentlig svar på spørsmålet sitt, muligens fordi ingen har prøvd det med hans telefon, derfor vil jeg vite kjapt om noen har prøvd det med min og om det funker Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Haha, noe sånt må jeg bare svare på samme hvor galt spørsmålet skulle vært. Når min 1,5år eldre K800i leser 4GB helt greit med uoppdatert FW tror jeg 8GB på K850i skulle gå glatt. Skal hente telefonen fra service i morgen tidlig så om du vil ha et svar på hvordan K800i takler 4GB med ny FW kommer det en gang i morgen. Fant også dette svaret til deg: Hardwareplatformen i K850 er den nye DB3150 (i K850, W910i og Z750), og denne støtter kort opptil 32GB. I praksis har brukere på eksempelvis Esato testet telefonen med 8GB kort som er de største på markedet om dagen, det fungerte utmerket. Telefonen støtter altså utvilsomt kort på størrelse over 4GB, og med mindre software begrenser det, opptil 32GB. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Haha, noe sånt må jeg bare svare på samme hvor galt spørsmålet skulle vært. Når min 1,5år eldre K800i leser 4GB helt greit med uoppdatert FW tror jeg 8GB på K850i skulle gå glatt. Skal hente telefonen fra service i morgen tidlig så om du vil ha et svar på hvordan K800i takler 4GB med ny FW kommer det en gang i morgen. Fant også dette svaret til deg: Hardwareplatformen i K850 er den nye DB3150 (i K850, W910i og Z750), og denne støtter kort opptil 32GB. I praksis har brukere på eksempelvis Esato testet telefonen med 8GB kort som er de største på markedet om dagen, det fungerte utmerket. Telefonen støtter altså utvilsomt kort på størrelse over 4GB, og med mindre software begrenser det, opptil 32GB. Aha høres bra ut, da ser det kanskje ut til at det blir 8 gb minnekort på meg alikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå