Gå til innhold

Mass Effect DLC på vei :)

zeox

Anbefalte innlegg

http://kotaku.com/353296/biowares-big-news...t-dlc-announced

Bioware today announced the first downloadable content pack for their Xbox 360 RPG Mass Effect.

The Bring Down the Sky downloadable content pack hits LIVE on March 10 at 2 a.m. PST, for 400 MS points ($5) and is the first in a series of planned downloadable content that expands the Mass Effect universe and continues the plot.

The pack will include an uncharted world that introduces the Batarians alien race. In the pack a Batarian extremist group has hijacked a mobile asteroid station in the Asgard system, setting it on a collision course with the nearby colony world of Terra Nova. Only Commander Shepard can save the millions of innocent civilians before the asteroid completes its deadly descent.

The developers say the pack will contain about an hour and a half of action and a new Achievement worth 50 Gamerscore points.

genialt! og overraskende billig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste noe slikt ville komme, og ser ut som at det kommer fem utvidelser.

Eneste jeg har til og backe opp den påstanden er det at utviklere har maks 250poeng de kan legge til ett spill via utvidelser, og denne utvidelsen legger til 50. Da er det 4 igjen hvis de fortsetter slik.

Lenke til kommentar
gi meg heller en skikkelig toturial:)

Spilte det gjennom, uten å helt skjønne 100% hva jeg drev med.

Jeg forstår egentlig ikke folks problemer med Mass Effect. Synes kampsystemet er helt fantastisk bra designet. Du har til enhver tid kontroll over hvilke egenskaper de forskjellige karakterene skal bruke, på en veldig enkel måte. Rollespillelementene er også av den enkle sorten, å dele ut poeng for å utvikle of forbedre karakterene er ikke akkurat noen vanskelig affære. Og inventory er kanskje en rotete affære, men man venner seg til det. Uansett er det alltid enkelt å sjekke om du har det beste utstyret equippa på karakterene dine.

Så hva er det som er vankelig? Bare spør, så får du nok svar her. :)

Lenke til kommentar
gi meg heller en skikkelig toturial:)

Spilte det gjennom, uten å helt skjønne 100% hva jeg drev med.

Jeg forstår egentlig ikke folks problemer med Mass Effect. Synes kampsystemet er helt fantastisk bra designet. Du har til enhver tid kontroll over hvilke egenskaper de forskjellige karakterene skal bruke, på en veldig enkel måte. Rollespillelementene er også av den enkle sorten, å dele ut poeng for å utvikle of forbedre karakterene er ikke akkurat noen vanskelig affære. Og inventory er kanskje en rotete affære, men man venner seg til det. Uansett er det alltid enkelt å sjekke om du har det beste utstyret equippa på karakterene dine.

Så hva er det som er vankelig? Bare spør, så får du nok svar her. :)

Jeg var nesten helt ferdig med spillet, før jeg fant ut at jeg hadde "tricks", og at jeg kunne bruke "tricksa" til lagmedlemmene.

Jeg mener at Mass Effect er et av de beste spillene jeg har spilla, men føler jeg må lære meg å gå før jeg skal løpe maraton.

Lenke til kommentar

"Tricks"? Mener du spesialangrep som Warp, Lift, Throw, Sabotage, Shield Boost etc.? Er jo det som er hele essensen i kampene i Mass Effect. Spesielt når man spiller noe annet enn soldier. Jaja, bra du fant ut av det da, spillet er nok morsommere nå. :)

Er imponert over at du har klart å komme deg gjennom uten spesialangrep jeg. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...