LucarioX Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har vært en "heldig" eier av japansk versjon av GT5 Prologue (BD versjonen) i ca. to uker nå. Utrolig bra spill, men kan ikke spille online. Grunnen til dette er at jeg ikke får oppdatert spillet. Hver gang jeg prøver får jeg feilmelding. Har prøvd flere ganger nesten hver dag siden jeg fikk spillet, men det går visst ikke! I starten fikk jeg feilmelding etter ca.30. sekunder, helt i starten av nedlastningen altså. Nå står den og laster ned i en halvtime før den ikke klarer mer. Har raskt internett og alt slikt, likevell går det ikke Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 plagdes så inn i H med dette selv. Fikk det til da jeg prøvde sent på kvelden en gang. Sikker 15 førsøk eller noe slikt. Lastet mer og mer for hver gang. Skjønner ikke hva PD har tenkt her, men mulig at problemet oppstår fordi serverene er i japan. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bruk ethernet kabel, da funker det. Var det jeg måtte gjøre til slutt, etter sikkert 20-30 forsøk. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, EKSTREMT iriterende Hvor sent på kvelden var det du prøvde? Siden serverne er i Japan som du sier kan det kanskje hjelpe å laste ned på et tidspunkt der det er natt i Japan? Altså ikke så overbelastede servere. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, EKSTREMT iriterende Hvor sent på kvelden var det du prøvde? Siden serverne er i Japan som du sier kan det kanskje hjelpe å laste ned på et tidspunkt der det er natt i Japan? Altså ikke så overbelastede servere. Gjør som jeg sier og slutt å mas. Ingen ting å bli så sint for. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Satt og skrev innlegget mitt mens du postet ditt, så derfor ikke hva du skrev før jeg var ferdig å skrive Fikk du det forresten til med en gang du prøvde med kabel? Har ingen kabel med litt lengde på her akkurat nå, får derfor ikke testet Edit: Hva er det som kommer med i oppdateringen forresten? Noe mere enn online modus? Endret 6. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Fikk det til nå! Men jaggu tok det tid! Er bare et lite problem til. Når jeg går inn på "Online" modusen i spillet og velger et race eller hva det nå er ser det ut til å komme opp en feilmelding. Kommer også opp en meldig når jeg går inn på "News". Kom vel ikke med noen nye biler i oppdateringen? Er det noe som kommer senere? Har nemlig sett bilder av Prologue der det er med biler som ikke er hos min "Dealer" i spillet. Endret 6. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå