Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Videregående faktisk? Artige greier... Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvordan klarte du å lagre dem med (tydeligvis) så like navn at du sendte feil? Abc123 navngiving? Eg kalla det berre "kdjfjskd" eller noke sånn Nei eg vil ikkje poste brevet, eg tykkjer det er flaut for meg her på forumet. men i dag på skulen i norsktimen, trudde eg at eg var 100 % forbredt på å overbevise ho om at eg ikkje sende brevet men alt gjekk ikkje heilt etter planen... når ho kjem inn i klasserommet så er det fyrste ho seier: "og eg som trudde du var litt sånn countrygut!" og eg berre får panikk og svarar talen eg hadde planlagt: "det var noken kompissar av meg som fann ut passordet og skreiv det!!!!!" og ho: "hæ?" eg: "ehhh brevet?" ho: "kven av kompisane dine?" eg: "veit ikkje" ho: "korleis visste du det vart sendt då?" og då fekk eg heilt panikk og vart dritraud i trynet så byrjar ho å snakke om noke engelskgreie. så gjekk det opp for meg at ho trudde eg hadde sendt engelskleksa feil eller noke, så eg seier det var engelsk leksa. men så seier dei fuckane i klassen"hææ me har jo ikkje engelsk kva er det dykk snakkar om??" og så berre ler ho læraren noke jævlig og så byrjar ho og tatle om at det er sundt og ha forbilder og bla blabla det var dei jævligste minutta i mitt liv!!! og eg veit ikkje ein gong om ho fårsto det!!! heldigvis trur eg ikkje noken i klassen fårsto kva det var. eg hadde daua viss dei fuckane fann ut eg er fan an Celine Dion!!! (eg har forandra dialogen litt, sånn eg kan behalde mi anonymitet) Du sier at du vil være anonym, da burde du jo ikke poste samtalen dere imellom. Om noen fra klassen din er medlem her så kan de jo kjenne igjen situasjonen, og da er du kanskje ikke såå veldig anonym lenger, da vet plutselig alle at du er fan av Celine Dion. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg er nesten villig til å betale penger for å lese dette brevet. Kan du være så snill poste det? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er Schnell vi snakker om her da. Han har jo selvsagt ikke skrevet noe brev og hvis han har gjort det så har han vertfall ikke sendt det til en lærer. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Haaaaahaaaaaaa. Nydelig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skriv at du har satt på "husk meg" og at en kompis har sendt det mens du var på dass eller spiste middag. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) for å si det slik: jeg tror schnell lyger. grunnen er at han har ganske mange andre meningsløse tråder og at han i tilleg kommer med nye unnskyldninger for hver løsning vi kommer med. om han virkelig hadde laget et kjærlighetsbrev til Celine Dion og kalt det "avbhkrskjv" eller noe slikt(som han sier), tviler jeg på at han hadde klart å ubevisst velge dette som vedlegg. edit: leif var innom Endret 12. mars 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Klart det bare er tull, men likevel moro Lenke til kommentar
safags Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Sant eller usant. Hun er jo et menneske hun å. Bare relax. Ta det med et smil å si at det var feil dokument. Hun har sikkert noen hemligheter som ingen andre vet om. Til andre ganger må du bare vært normal og hoppe i det, og driit langt hva andre mener om det. Hvis du ikke tør å si hva du vil, eller at du er redd at du skal si noe dumt og drite deg ut ellertenker hele tiden hva de andre tenker om deg så kan det bli vansklig i fremtiden å få kontakt med nye mennesker. Så bare /care til alle andre og oppfør deg normalt. Alle er mennesker, så ikke noe farlig. Var litt sånn jeg å. Men tenkte at kom ikke til å bli kjent med ukjente folk hvis jeg skulle holde på sånn. Så da endret jeg innstillingen gradevis og er "kurert" Hihi Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Slettet* Dårlig av meg å ikke lese igjennom alt.. Endret 13. mars 2008 av w3p Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Okey, nå forstår jeg hva som skjedde her forleden! Ha-ha-ha, jeg går jo i klassa di! Dette hadde jeg virkelig aldri gjettet om deg! :!: Pusekatt jo! OK, ta det med ro, jeg skal ikke fortelle de andre i klassa.................................................NOT! Ha-ha-ha, dette kommer jeg ikke over! :!: 1 Lenke til kommentar
foorex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis du går i samme klasse som han, så syntes jeg virkelig det er dårlig gjort av deg å fortelle noen andre i klassen. For den sags skyld, så kan du bli utvist da det fort kan bli sett på som mobbing og da vil alt bli vendt tilbake på deg! Think twice ...) Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Lest gjennom hele tråden og den er av de bedre *stående applaus* Ser ikke helt problemet da, men nå har ikke jeg lest brevet heller(hvis det finnes?). Hadde bare ledd det vekk og gitt kjekkas smilet til ho og sagt at Celine Dion er milf, for det er ho. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis du går i samme klasse som han, så syntes jeg virkelig det er dårlig gjort av deg å fortelle noen andre i klassen. For den sags skyld, så kan du bli utvist da det fort kan bli sett på som mobbing og da vil alt bli vendt tilbake på deg! Think twice ...) Neida, går ikke i klassa hans. Er læreren hans. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) carl M: nej eg vil ikje seie det til fleire . men det står blandt anna at eg er fårelska i den personen eg skulle skrive det ut og sende det til (ein amerikansk kjendis) og det err DRITFLAUT!!!! viss ho har lest det no! kjipt.. Endret 16. mars 2008 av Crex Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Applaus til deg, Crex. Red.: Ey, feigt å redigere bort tabbene sine! Endret 16. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Skyld på at en venn fra klassen, paralellklassen har skrevet det? Men du bør nok skrive sanheten. Btw, Du har drete deg skikkelig ut!!! Haha! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Applaus til deg, Crex. Red.: Ey, feigt å redigere bort tabbene sine! Hva hadde han skrive? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Applaus til deg, Crex. Red.: Ey, feigt å redigere bort tabbene sine! Hva hadde han skrive? Fordi Skarstad er avlogga tek eg meg den fridomen å quote det han sendte meg på PM. Ingenting stort, i grunn, han stilte bare et spørsmål som hadde blitt besvart mange ganger (noe slikt som "er kjendisen en mann?"). Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vær så Schnell å post det brevet da! Hvis dette er en sann historie da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå