Gå til innhold

har driti meg ut, treng ein bra løgn


Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trur det beste du kan gjøre er å skrive et nytt brev peppra med masse annet tull til en annen kjendis. Deretter sende dette til læreren din, for så å sende fila hu egentlig skal ha. Du får sikkert litt kjeft, men dersom det er så dødsens viktig så kommer hun sikkert ikke til å ta noen av dem seriøst.

 

EDIT: Nevnt alt ja, der kan du se ;)

Endret av Joney
Lenke til kommentar

hahahahahahhahaha celin dion, peneste, diggest + beste sangeren i verden, hahhahaha. Gutten min hun er i bestemor aldern, og hun er gammel, skurkkete, rynkete. Herregud som jeg lo av denne trAden

 

Post brevet pA forumet, make everyones day ! du er gal , Celion dong hahahha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt for mange poster til at jeg orka å lese igjennom alt, men du kunne gjort dette:

 

Si at en kompis av deg lånte pcen din mens du spiste middag eller noe sånt, så har han da skrevet dette brevet for å kødde med deg og så renamet det til samme navn som oppgaven du skulle levere inn.

 

Og det fortalte han etter du hadde sendt.

Lenke til kommentar

Si at noen har funnet ut passordet ditt og sendt inn broren din sitt fanbrev, bare for å drite deg ut. For å gjøre løgnen mer troverdig kan du også be om et nytt passord til brukeren din på itslearning. Husk: Jo flere detaljer du legger til en løgn, jo bedre blir den ;)

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...