Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 da burde han jo sett brevet før han sendte det, man sender filer som vedlegg på itslearning ellers så leverer man inn oppgaver Lenke til kommentar
Joney Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg trur det beste du kan gjøre er å skrive et nytt brev peppra med masse annet tull til en annen kjendis. Deretter sende dette til læreren din, for så å sende fila hu egentlig skal ha. Du får sikkert litt kjeft, men dersom det er så dødsens viktig så kommer hun sikkert ikke til å ta noen av dem seriøst. EDIT: Nevnt alt ja, der kan du se Endret 7. februar 2008 av Joney Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du kan jo bare skifte filen du leverte inn Lenke til kommentar
Karr Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Til informasjon så har lærern allerede sett brevet. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 OG han sendte det på vanlig mail.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis make my day, post det brevet! Som du sa, du er jo anonym her uansett Lenke til kommentar
andiss Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 hahahahahahhahaha celin dion, peneste, diggest + beste sangeren i verden, hahhahaha. Gutten min hun er i bestemor aldern, og hun er gammel, skurkkete, rynkete. Herregud som jeg lo av denne trAden Post brevet pA forumet, make everyones day ! du er gal , Celion dong hahahha 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Lest gjeoom hele tråden nå, for en historie Du kan har nå hvertfall noe å fortelle barna dine når den tid kommer Hørtes ganske flaut ut ja... 1 Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hahaha,, ikke glem å sende det til Erna Solberg feil også da Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tror det skal stå noe Her om hvordan du fikser dette No stress. Den siden var ikke helt god! Kom ikke ut av den! Takk for at jeg kanskje fikk no tull på PC-en Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Si nå bare at det var humoristisk ment Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tror det skal stå noe Her om hvordan du fikser dette No stress. Den siden var ikke helt god! Kom ikke ut av den! Takk for at jeg kanskje fikk no tull på PC-en Samme her. Men regner med at det ikke var noe virus, eller noe sånt...? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jo, det var kjempemye virus på den siden. Eller kanskje ikke. Det er bare en side som bruker Javascript for å flytte den rundt, og sende opp pop-up-bokser når du prøver å gå ut av den. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Litt for mange poster til at jeg orka å lese igjennom alt, men du kunne gjort dette: Si at en kompis av deg lånte pcen din mens du spiste middag eller noe sånt, så har han da skrevet dette brevet for å kødde med deg og så renamet det til samme navn som oppgaven du skulle levere inn. Og det fortalte han etter du hadde sendt. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Si at noen har funnet ut passordet ditt og sendt inn broren din sitt fanbrev, bare for å drite deg ut. For å gjøre løgnen mer troverdig kan du også be om et nytt passord til brukeren din på itslearning. Husk: Jo flere detaljer du legger til en løgn, jo bedre blir den Endret 11. februar 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hahaha fytti grisen , lo godt da jeg leste denne her... jaja Celin dion you go girl Men seriøst, du må poste ut hele fan-brevet her... Du er jo tross alt annonym og vi kan hjelpe deg med en troverdig løyn som kan få deg ut av dette trøbbelet Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Må si jeg lo godt da jeg leste denne tråden. :!: Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 HAEHAEHAHEHAHEHEAHEHAEHEAHHEAHEAHEAHEHAEHHEAE!!!!11one Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 kan du ikke poste den? PLIIIIIS!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå