Movieheart Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ble ikke helt overbevist av den situasjonen jeg heller. Var vell bare en måte for å få oss til å synes mer synd på deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvorfor slo du ikke hubare ned og løp som F*? Nettopp, du ville nok snakke med hu! Skriv et brev til henne da vel 1 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jo, når hu sa: "Trudde du var en countrygutt?", så kunne du jo bare svart at du skjønte hva hu snakka om, så sier hu "snakka om brevet" eller no, så sier du bare: "Hva slags brev?" Hu forklarer, du blir overrasket, forteller at en eller annen må ha gjort noe kødd, og bang. Læreren ble pwna. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 noreng eg var i ein pressa situasjon du anar ikkje korleis det var Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jo! xP Har vært i en pressa situasjon mange ganger. Bare øv deg, du blir bedre når du har gjort et par ganger xD Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ble ikke helt overbevist av den situasjonen jeg heller. Var vell bare en måte for å få oss til å synes mer synd på deg. den historien om kompissane var det jo noken her på forumet som kom med (hugsar ikkje kven) så i så fall er det dei du må seie det til Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 haha.... Dette er faktisk verdens beste historie bra det "løste" seg for deg da, selv om jeg ærlig skal innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor Celine er den du vil sende et slikt brev til, men det er ikke min sak fordi ho er den hottaste, penaste finaste, klokaste dama i verda + beste songeren Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Whahahahahah. Fra spøk til Halvorsen: Hvorfor spammet du ikke bare in-boksen hennes med lignende tull slik at det søte lille fanbrevet druknet? Vet at løpet er kjørt nå, men uannsett... Det der skulle du LETT ha kommet deg igjennom. ... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 ja eg kom meg gjønom det og,les kva eg skreiv på forige side eg trur ho trudde meg Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tror det var Britney Spears det handlet om. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Han har jo skrevet at det var Celine Dione. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 You did this all by yourself. Next time, think twice. But cheer up, your heart will go on! 2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 You did this all by yourself. Next time, think twice. But cheer up, your heart will go on! *CRACK* :lol: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hahahahahaha. Det hadde jo ikke vært vanskelig å komme seg unna den situasjonen. Trollegutt. Og cecolon: ahahahahhahah! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei det er ikkje berre berre. Eg holdt på å bli nedsett i engelsk fordi læraren gav meg feil mail adressa 3 gonge... Først gav ho adressa [email protected] So kom ho neste time og sa ho ikkje hadde fått nokon mail. Nei da var adressa plutseleg [email protected] Nei neste time var adressa [email protected] Nei neste time igjen var adressa [email protected] Og så nekta ho på at ho hadde sagt at det var punktum i adressa hennas. "Nei det har eg aldri sagt" "Nei du skreiv det på tavla", sa eg. "NEI, det har eg aldri gjort". Eg såg på ho at ho var rasandes på meg. Å gud kor eit ansiktsutrykk ho hadde. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hva slags sært opplegg er det? Mine lærer har alltid hatt en eller annen form av [email protected]. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det heite merreopplegg... Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 You did this all by yourself. Next time, think twice. But cheer up, your heart will go on! Hoho, årets innlegg kom tidlig 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 eg skulle sende eitt essai til norsklæraren min på itslearning, men så sendte eg feil dokument, fordi eg hadde lagra same greiene med nesten same navn . Så eg sendte eit anna skriv (fanbrev til ein kjendis,meir seier eg ikkje) til læraren min!! og eg er faen så flau no, for eg anar ikkje kva eg skal gjere!!! eg er nødt til åkome opp med ein løgn, så ho ikkje trur det er eg som har skrivd det!!!! plz eg er desperat, noken som har noke smart eg kan seie så ho trur meg?? (eg lovar, det er dritpinsamt dersom ho trur det er eg som har skrivd det (det er det jo og men,det skal ikkje ho vite)) ehm..du kan skifte fil på itslearning :/ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Han lastet ikke opp fil, han sendte det på mail på it's learning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå