Gå til innhold

har driti meg ut, treng ein bra løgn


Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er helt forjævlig ille så er det kun en utvei som funker, men den er for all del ikke etisk forsvarlig og kan ofte skape større problemer

 

Finn deg en i klassen som blir ditt offer, gjerne en som er litt datakyndig og ikke særlig sterk, men også en kødd. Og i en time med læreren din går du bort til han, skriker at du er dritt lei av at han kødder med its'en din og gir han en liten omgang juling. Etter et par slag blir du sikkert stoppa og han står der som et spørsmålstegn mens du dra's inn på rektors kontor til en liten prat hvor du sier at han har skaffa seg brukernavnet til itsen din og sendt køddebrev til både elever og lærere. Rektor vil melde videre til lærerinna di og er du heldig så tror ho på det

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Schnell, du er nå i ferd med å erstatte trevakts posisjon som min forumhelt.

 

Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her.

Lenke til kommentar
Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her.

Det var faktisk lurt

 

Jeg foreslår:

Michael Jackson

Erna Solberg

Rune Emanuel Karlsson

Moskva-Marit

Lenke til kommentar
Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her.

Det var faktisk lurt

 

Jeg foreslår:

Michael Jackson

Erna Solberg

Rune Emanuel Karlsson

Moskva-Marit

 

Du glemte Rune Rudberg

Lenke til kommentar
Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her.

Det var faktisk lurt

 

Jeg foreslår:

Michael Jackson

Erna Solberg

Rune Emanuel Karlsson

Moskva-Marit

 

Du glemte Rune Rudberg

+ Jan Simonsen

simonsensak2.jpg

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du å lagre dem med (tydeligvis) så like navn at du sendte feil? Abc123 navngiving? :p

Eg kalla det berre "kdjfjskd" eller noke sånn :(

 

Nei eg vil ikkje poste brevet, eg tykkjer det er flaut for meg her på forumet.

 

men i dag på skulen i norsktimen, trudde eg at eg var 100 % forbredt på å overbevise ho om at eg ikkje sende brevet men alt gjekk ikkje heilt etter planen... :(

 

når ho kjem inn i klasserommet så er det fyrste ho seier:

"og eg som trudde du var litt sånn countrygut!"

og eg berre får panikk og svarar talen eg hadde planlagt: "det var noken kompissar av meg som fann ut passordet og skreiv det!!!!!"

og ho: "hæ?"

eg: "ehhh brevet?"

ho: "kven av kompisane dine?"

eg: "veit ikkje"

ho: "korleis visste du det vart sendt då?"

og då fekk eg heilt panikk og vart dritraud i trynet så byrjar ho å snakke om noke engelskgreie. så gjekk det opp for meg at ho trudde eg hadde sendt engelskleksa feil eller noke, så eg seier det var engelsk leksa.

men så seier dei fuckane i klassen"hææ me har jo ikkje engelsk kva er det dykk snakkar om??"

og så berre ler ho læraren noke jævlig og så byrjar ho og tatle om at det er sundt og ha forbilder og bla blabla det var dei jævligste minutta i mitt liv!!! og eg veit ikkje ein gong om ho fårsto det!!! :(

heldigvis trur eg ikkje noken i klassen fårsto kva det var. eg hadde daua viss dei fuckane fann ut eg er fan an Celine Dion!!!

 

(eg har forandra dialogen litt, sånn eg kan behalde mi anonymitet)

Lenke til kommentar

noreng: Nei det hadde du ikkje :mad: Eg hadde ikkje tenkt på noke anna det siste døgnet, berre grua meg til å møte ho, og når det fyrste ho seier er det til meg så berre fyk eg ut med alt eg hadde planlagt og seie så fårstår ikkje ho kva eg meiner så fårstår ikkje eg kva ho meiner så vert alt ein misoppfatning og eg kunne ikkje lyge når eg ikkkje visste kva ho gtrudde. got it?? ingen hadde greidd åvridd seg ut av den.

dessutan trur eg ho trudde på historien om kompissane som kom seg inn på mailen min

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...