tom waits for alice Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har slettet noen poster med trollebeskyldninger og -diskusjoner. Det hører ikke hjemme i tråden. Hvis dere mener at noen troller så rapporter dem, så vurderer vi saken, hvis ikke kan dere enten delta i diskusjonen eller la være. Geir Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Om det er helt forjævlig ille så er det kun en utvei som funker, men den er for all del ikke etisk forsvarlig og kan ofte skape større problemer Finn deg en i klassen som blir ditt offer, gjerne en som er litt datakyndig og ikke særlig sterk, men også en kødd. Og i en time med læreren din går du bort til han, skriker at du er dritt lei av at han kødder med its'en din og gir han en liten omgang juling. Etter et par slag blir du sikkert stoppa og han står der som et spørsmålstegn mens du dra's inn på rektors kontor til en liten prat hvor du sier at han har skaffa seg brukernavnet til itsen din og sendt køddebrev til både elever og lærere. Rektor vil melde videre til lærerinna di og er du heldig så tror ho på det Endret 7. februar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
cowai Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Blant Top 10 av beste tråder noensinne. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det kan jo hende at hun tar det som den aktuelle stilen og elsker hvor følsom du er. SÅ forteller hun stilen høyt i klassen fordi den var best ^^ Ellers kan du gå inn på pcen når hun forlater klassen ett øyeblikk og slette den. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det kan jo hende at hun tar det som den aktuelle stilen og elsker hvor følsom du er. SÅ forteller hun stilen høyt i klassen fordi den var best ^^ Ellers kan du gå inn på pcen når hun forlater klassen ett øyeblikk og slette den. Han skreiv på engelsk. Dette skulle vere eit norsk essay... Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det kan jo hende at hun tar det som den aktuelle stilen og elsker hvor følsom du er. SÅ forteller hun stilen høyt i klassen fordi den var best ^^ Ellers kan du gå inn på pcen når hun forlater klassen ett øyeblikk og slette den. Han skreiv på engelsk. Dette skulle vere eit norsk essay... stemmer Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvordan klarte du å lagre dem med (tydeligvis) så like navn at du sendte feil? Abc123 navngiving? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Herregud, for en tråd! Må ha i mine innlegg. OnT: ville gått for unnskyldninga med at noen kompiser/søsken sendte fra din bruker på kødd. Evt. bare gå for sannheten. Lykke til uansett, knis. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Schnell, du er nå i ferd med å erstatte trevakts posisjon som min forumhelt. Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her. Det var faktisk lurt Jeg foreslår: Michael Jackson Erna Solberg Rune Emanuel Karlsson Moskva-Marit Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Evt. er det bare å sende en sint mail til hu hvor du sier at du oppdaga mailen i sendte elementer og at det var noen som lånte pcen din litt når du var logget inn på its og at de tydeligvis sendte mailen. Sier du ikke noe blir det for mistenksomt. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvis du er anonym, så gjør det vel ikke no å poste brevet? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her. Det var faktisk lurt Jeg foreslår: Michael Jackson Erna Solberg Rune Emanuel Karlsson Moskva-Marit Du glemte Rune Rudberg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Men til saken, det eneste du kan gjøre nå er å fortsette å produsere flaue brev, og sende til læreren. Verre og verre for hvert brev. Vær sikker på at det du skriver til slutt er så drøyt at hun må være sikker på at det er kødd. Og legg ut brevene her. Det var faktisk lurt Jeg foreslår: Michael Jackson Erna Solberg Rune Emanuel Karlsson Moskva-Marit Du glemte Rune Rudberg + Jan Simonsen Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Hvordan klarte du å lagre dem med (tydeligvis) så like navn at du sendte feil? Abc123 navngiving? Eg kalla det berre "kdjfjskd" eller noke sånn Nei eg vil ikkje poste brevet, eg tykkjer det er flaut for meg her på forumet. men i dag på skulen i norsktimen, trudde eg at eg var 100 % forbredt på å overbevise ho om at eg ikkje sende brevet men alt gjekk ikkje heilt etter planen... når ho kjem inn i klasserommet så er det fyrste ho seier: "og eg som trudde du var litt sånn countrygut!" og eg berre får panikk og svarar talen eg hadde planlagt: "det var noken kompissar av meg som fann ut passordet og skreiv det!!!!!" og ho: "hæ?" eg: "ehhh brevet?" ho: "kven av kompisane dine?" eg: "veit ikkje" ho: "korleis visste du det vart sendt då?" og då fekk eg heilt panikk og vart dritraud i trynet så byrjar ho å snakke om noke engelskgreie. så gjekk det opp for meg at ho trudde eg hadde sendt engelskleksa feil eller noke, så eg seier det var engelsk leksa. men så seier dei fuckane i klassen"hææ me har jo ikkje engelsk kva er det dykk snakkar om??" og så berre ler ho læraren noke jævlig og så byrjar ho og tatle om at det er sundt og ha forbilder og bla blabla det var dei jævligste minutta i mitt liv!!! og eg veit ikkje ein gong om ho fårsto det!!! heldigvis trur eg ikkje noken i klassen fårsto kva det var. eg hadde daua viss dei fuckane fann ut eg er fan an Celine Dion!!! (eg har forandra dialogen litt, sånn eg kan behalde mi anonymitet) Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 du sug til å lyve. Ikke for å skryte, men det situasjonen der hadde jeg lett kommet igjennom. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 noreng: Nei det hadde du ikkje Eg hadde ikkje tenkt på noke anna det siste døgnet, berre grua meg til å møte ho, og når det fyrste ho seier er det til meg så berre fyk eg ut med alt eg hadde planlagt og seie så fårstår ikkje ho kva eg meiner så fårstår ikkje eg kva ho meiner så vert alt ein misoppfatning og eg kunne ikkje lyge når eg ikkkje visste kva ho gtrudde. got it?? ingen hadde greidd åvridd seg ut av den. dessutan trur eg ho trudde på historien om kompissane som kom seg inn på mailen min Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 haha.... Dette er faktisk verdens beste historie bra det "løste" seg for deg da, selv om jeg ærlig skal innrømme at jeg ikke skjønner hvorfor Celine er den du vil sende et slikt brev til, men det er ikke min sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå