Dark Archon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hevd at du skrev brevet i bakrus etter å ha sett "Titanic" på DVD. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Hevd at du skrev brevet i bakrus etter å ha sett "Titanic" på DVD. i brevet står det blandt anna at den einaste grunnen til at eg ser Titanic er på grunn av ho syng i den, så det nyttar ikkje.. :/ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror det skal stå noe Her om hvordan du fikser dette No stress. Oj.. Den forklaringa der var god! Den skal absolutt eg bruke om eg hamnar i same situasjon (noko som aldri kjem til å skje). Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Tror det skal stå noe Her om hvordan du fikser dette No stress. lol kva faen?? hahhaha for noke drit ass. songen var faktisk litt catchy då eg fekk lusst å danse Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror det skal stå noe Her om hvordan du fikser dette No stress. lol kva faen?? hahhaha for noke drit ass. songen var faktisk litt catchy då eg fekk lusst å danse Men du gjorde det ikke for da kaster du bort tiden din? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 ehhhh nej, viss eg har lyst å gjere det så gjer eg det . ikkje at eg fårstokva den driten hadde med temaet i denne tråden å gjere då... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ehhhh nej, viss eg har lyst å gjere det så gjer eg det . ikkje at eg fårstokva den driten hadde med temaet i denne tråden å gjere då... Fantastisk. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tror mister Schnell er et lite gullkorn i seg selv. Han kan ikke åpne munnen uten at det kommer et eller annet gullkorn. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Si at det var et brev du skrev når du var i fjortistiden da hormonene flommet over Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Moviegeart, jeg ser ingen gullkorn her. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 det er seff Celine Dion Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Si at det var et brev du skrev når du var i fjortistiden da hormonene flommet over Da får vi håpe han ikke har vært flink å datere brevet. :!: Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Haha! Schnell den meldingen handlet tilfeldigvis ikke om Tann feen? Tok ru ren? Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 øhm...*kremt* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Men ellers føler jeg litt med deg, og ville gått for "En/noen venner gjorde det mens jeg lagde middag" eller noe sånt. Lenke til kommentar
superandreas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg føler med deg... Men det er litt morsomt å lese om Håper der ordner seg for deg Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eller bare være barsk, stå fram, og si at det er kjempegammelt, og kanskje ganske mye på kødd Kan jo hende chicksa synes det er tøft/søtt/moro ;D Ingenting galt i å være forelska i ei uansett U can't help it, u know Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) nevnarion og fox: tenk viss det var dykk som hadde gjort denne tabben, eg trur ikkje dykk hadde ledd då.eg har det faktsik heilt jævig no eg vurderar å byte skule Siden jeg ikke har noen kjennskap til innholdet i det du sendte, kan jeg ikke uttale meg om hvordan jeg selv hadde følt det, men tror nok det hadde vært værre om jeg sendte det til noen andre som kjente meg (eller en totalt ukjent for den del) som kunne funnet på noe tull med det. En lærer har ikke lov til å bruke det til å henge deg ut på noen måte. Uansett, ikke ta det så ille opp. Alle har vel vært avstandsforelsket i en kjendis en eller annen gang. Tror egentlig ikke læreren din bryr seg heller. Bare se til å få sendt henne det du egentlig skulle sende du. Det ordner seg nok. Endret 7. februar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Battone Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Et tips kan jo være å sende masse søppelpost til læreren og oversvømme innboksen. Så sier du at det var virus på maskinen din og at hun må slette alle mailene.. Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg tror ikke jeg vil lese det brevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå