Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 skarstad: jo det med lilebroren min hade vert genialt, men jeg skrev "FROM *navnet mitt*" kommer du på en måte jeg kan bortforklare deT? det er ikke bare flaut det som står i brevet men viss hun fårstår hvilke kjendis det var til og( skrev bare *hello *navn på kjendis) Islandbadsj: jeg har ikke hørt om hu en gang så det er nok langt frå ho Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Men siden dette var så flaut, så ble jeg veldig nysgjerrig på hva som sto i fanbrevet. Fanbrev og fanbrev... Sånn som han tar på vei, skulle man tro brevet bestod av en rekke uanstendige, obskønt detaljerte forslag. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 nevnarion og fox: tenk viss det var dykk som hadde gjort denne tabben, eg trur ikkje dykk hadde ledd då. eg har det faktsik heilt jævig no eg vurderar å byte skule Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 nevnarion og fox: tenk viss det var dykk som hadde gjort denne tabben, eg trur ikkje dykk hadde ledd då.eg har det faktsik heilt jævig no eg vurderar å byte skule For å si det sånn. Jeg hadde ledd så sjukt, om jeg fant ut at jeg hadde levert feil oppgave på it's learning Bare tanken på at en lærer som skal prøve å være "pro" sitter å leser sånnt tull, jeg ser det for meg. Dog er lærerene mine såppas liberale av seg, at de ikke bryr seg, tror jeg. De hadde vel bare ledd med =/ On topic: Siden du skrev at det var fra deg på slutten av dokumentet, så sliter du litt. "Kos og klem fra Schnell" - Det er ikke meg alså, jeg låver! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er en liten tabbe, jeg vil ikke tro læreren din reagerer kjempesterkt på det. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Gjør som skarstad skrev. Bare bytt bort slutten med at du var trøtt/sliten/full/distrahert eller noe når du sendte mailen, slik at du greide å legge til feil vedlegg. Men læreren har vel også taushetsplikt, så h*n flyger jo ikke rundt og sier det til alle. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg sier bare en ting: Ahahahahahahhahahahahahahahhaha Nei men seriøst, lat som ingenting og læreren kommer nok ikke til å nevne det... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 djiiizes, bare si at det er en ond spøk fra noen som har knabba passordet ditt og vil gjøre deg forlegen. 1 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Geez, kan du ikke bare "play it cool" helt til hun konfronterer deg med det? Når hun spør så sier du noe sånn som "neei, hva. er det noen som har sendt tullemail til deg fra min account?. Jøss, hva stod det der, da?" Hahaha xD Spørs om du klarer å holde maska mens du snakker med henne Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hehe så genialt :!: Du kan jo si at broren din gjorde det på kødd, eller noe sånn. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hun kan ikke si det videre likevel, hun har vel taushetsplikt? Kan alltids si at det var noen kompiser som kødda seg hvis hun spør... Endret 6. februar 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ta årene fatt! Nei, egentlig ikke. Du kommer bare til å strande båten på et fiskeskjær. Si sannheten, det er best. Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 jo, eg likar det å berre ikkje seie noke og viss ho seier noke berre late som eg ikkje fårstår og seier det er noken andre som har sendt den...men ho er ganske smart så eg er redd ho forstår.. men eg trur eg satsa på det jaja eg veit ho har taushetsplik og alt det der,men problemet er at eg har ho 3 dagar i veka og må sjå ho, og det er så jævli pinlig. eg gruar meg jævli til å ha ho no, greier ikkje tenke på noke anna liksom... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Loveless: Jo problemet er at eg vil ikkje at læraren skal tru eg er ein sånn raring!!! og tru meg, viss ho les det brevet og trur det er eg som har skrivd det, så trur ho verkeleg at eg er det. men eg trur eg skal late som eg ikkje har skrive det, og viss ho spør skal eg late som det er noken som har kome seg inn på min mail og kødda. bere ho ikkje kjenner igjen skrivemåten min ogsån, heldigvis var dete på engelsk. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Så mange som følger med a Beste du kan satse på til nå er det Lil-H sa.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Loveless: Jo problemet er at eg vil ikkje at læraren skal tru eg er ein sånn raring!!! og tru meg, viss ho les det brevet og trur det er eg som har skrivd det, så trur ho verkeleg at eg er det. men eg trur eg skal late som eg ikkje har skrive det, og viss ho spør skal eg late som det er noken som har kome seg inn på min mail og kødda. bere ho ikkje kjenner igjen skrivemåten min ogsån, heldigvis var dete på engelsk. Du som ikke gjør lekser fordi du mener det er tøv og tull, hvorfor denne panikken for at læreren din skal bry seg om hva du mener om deg? Kan det hende at vårt lille forumtroll faktisk bryr seg om sine karakterer? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 *mine innlegg* Daniel Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skriv at du hadde besøk av noen slektninger som bor langt vekk, og at du bare måtte gå for å hjelpe moren din med noe. Så skrev han det bare for å kødde med deg mens du var borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå