Schnell Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eg skulle sende eitt essai til norsklæraren min på itslearning, men så sendte eg feil dokument, fordi eg hadde lagra same greiene med nesten same navn . Så eg sendte eit anna skriv (fanbrev til ein kjendis,meir seier eg ikkje) til læraren min!! og eg er faen så flau no, for eg anar ikkje kva eg skal gjere!!! eg er nødt til åkome opp med ein løgn, så ho ikkje trur det er eg som har skrivd det!!!! plz eg er desperat, noken som har noke smart eg kan seie så ho trur meg?? (eg lovar, det er dritpinsamt dersom ho trur det er eg som har skrivd det (det er det jo og men,det skal ikkje ho vite)) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Beklag det og si du er en idiot. Hun motargumenterer nok ikke det. 2 Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Du kan jo bare sende en melding å beklage at du valgte feil dokument! Camron: Haha! Endret 6. februar 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 nej!!!! Eg kan ikkje seie det!! Eg må overbevise ho om at det ikkje er meg som har sendt det, men eg anar ikkje korleis eg har jo sendt det frå min its adresse!!! fårstår du ikkje?? ge kan ikkje seje det!! det er faen drit pinsamt! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du vet du kan ta tilbake vedlegget ditt? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 datajepp: NEI!!!!!! du fårstår ikkje! ho må tru det er noken adnre som har skrivd det dokumentet eg har sendt, for det står dritmasse flaut der som læraren min IKKJE skal vite om meg!!! brød? Kan eg ?? :O:O: korleis?? :O kan eg finne ut om ho har lest det?? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fortell mer om fanbrevet så vi lettere kan tilpasse løgnen! Carl Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 carl M: nej eg vil ikje seie det til fleire . men det står blandt anna at eg er fårelska i den personen eg skulle skrive det ut og sende det til (ein amerikansk kjendis) og det err DRITFLAUT!!!! viss ho har lest det no! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvilken kjendis er det? Carl Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du kan jo sjekke utboksen og se om læreren har lest den enda.. Hvis ikke, så kan du slette den. Tror jeg. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Brød. men eg sendte det som vanleg mail på itsen Evverud: kor kan eg sjå det? det står ikkje noke på nokenav utboks mailane mine!!!! eg sendte det i morges, og oppdaga no eg hadde sendt feil, så eg tippar ho har lese det allereie Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 På min itslearning (vet dette kan variere fra fylke/skole) så ligger meldingen under 'kladder' inntil en person har lest den. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 "Du skjønner, det har seg sånn at lillebroren min er litt begeistret for Lindsay Lohan (og med "litt" mener jeg "superveldigmye"). Han er faktisk så glad i henne at han bestemte seg for å skrive et (litt vel) personlig brev til henne og sende henne noen (litt vel) personlige bilder. Uheldigvis er ikke engelsken hans helt stø, så jeg meldte meg frivillig til å oversette det for ham. Jeg la så teksten og bildet (det er HANS penis, altså, min er mye større) inn på PC-en og gjorde meg klar til å sende det. Det var da det skjedde. Akkurat idet jeg skulle til å trykke på "Send e-post"-knappen fløy en liten fugl forbi vinduet mitt, og det distraherte meg såpass at fingrene mine, som lå på tastaturet, glapp, logget meg inn på It's learning og sendet hele sulamitten til deg. Helt sant. Det var ikke jeg som skrev det (og det er ikke meg på bildet). Du skal ikke si noe til noen, nei?" 4 Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ooo, bruk Skarstad sin!! Da er du tøff. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tipper det er Hayden Panettiere. Men det må være noe helt ufattelig flaut som står i den eposten virker det som... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tipper det er Hillary selv Carl Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tipper det er Britney. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Haha, må bare le. Sorry, men du har driti på draget. Send det du egentlig skulle sende og gi beskjed om at du sendte feil første gang. Er nok det beste du kan gjøre. Men siden dette var så flaut, så ble jeg veldig nysgjerrig på hva som sto i fanbrevet. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Må følge med på denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå