Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg Homo?

Gjest Arvid Grender

Anbefalte innlegg

Gjest Arvid Grender

Hei,

Er litt i tvil om jeg er homo....

Jeg liker feks at når jeg har sex med dama at hu stikker en finger i rompa mi...

En gang hadde vi trenkant, og når den andre karens baller berørte mine under en "sandwich" ble jeg veldig kåt.....

Kan noen komme med noen tips....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Er litt i tvil om jeg er homo....

Jeg liker feks at når jeg har sex med dama at hu stikker en finger i rompa mi...

En gang hadde vi trenkant, og når den andre karens baller berørte mine under en "sandwich" ble jeg veldig kåt.....

Kan noen komme med noen tips....

Høres ut som, ja takk begge deler. Du får utforske det litt da veit du. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Skeptisk_*

At du liker at noe blir puttet i ustaoset betyr ikke at du er homo, og det at du ble tent ved berøring betyr jo ikke du var tent på han. En homofil person tenner og (kanskje viktigst) forelsker seg og har en følelsesmessig tiltrekning utelukkende til samme kjønn. Det virker ikke som du er homo.

Lenke til kommentar

(A) Se for deg en hårete mannskropp, en kraftig og varm kar som puster hete kjærlighetsord inn i øret ditt og og leker med tungen sin i munnen din. Han presser underlivet sitt mot deg med rytmiske bevegelser og stønner svakt. Svetten perler i ansiktet hans, mens du slikker ham begjærlig i deg. Han rister i det det går for ham...

Lyder det fint?

Hva med:

(B) Se for deg en rund kvinnekropp, en fyldig og varm dame som puster hete kjærlighetsord inn i øret ditt og leker med tungen sin i munnen din. Hun presser underlivet sitt mot deg med rytmiske bevegelser og stønner svakt. Svetten perler i ansiktet hennes, mens du slikker henne begjærlig i deg. Hun rister i det det går for henne...

Vet ikke om denne homotesten duger... Gjør i alle fall meg sikker på at jeg er hetro så det holder.

MiM

EDIT: Bare så det er sagt: Folk får ha sex med dem de vil, hvordan de vil, så lenge det er frivillig og ingen blir skadet, og du ikke risikerer å krenke eller såre noen. Homotest betyr altså ikke homohets.

Endret av Man_in_Motion
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Steinar Hansen_*
Se for deg en hårete mannskropp, en kraftig og varm kar som puster hete kjærlighetsord inn i øret ditt og og leker med tungen sin i munnen din. Han presser underlivet sitt mot deg med rytmiske bevegelser og stønner svakt. Svetten perler i ansiktet hans, og du slikker det begjærlig i deg ...

Lyder det fint?

Ikke?

Hva med: Se for deg en rund kvinnekropp, en fyldig og varm dame som puster hete kjærlighetsord inn i øret ditt og leker med tungen sin i munnen din. Hun presser underlivet sitt mot deg med rytmiske bevegelser og stønner svakt. Svetten perler i ansiktet hennes, og du slikker det begjærlig i deg ...

Vet ikke om denne homotesten duger... Gjør i alle fall meg sikker på at jeg er hetro så det holder.

MiM

Må si at begge frister, drømmen min er og suge eller bli knulla av en annen mann samtidlig som jeg slikker fitte eller knuller ei fitte. Bare tanken av sperm rundt munnviken og etterpå kline med dame gjør meg hard. Slikke baller, slikke fitte er vel ett fett, tror egentlig alle kunne likt en pikk i munnen, det er bare fordommer og frykt som stopper dere...........

Lenke til kommentar

Det er altfor mye fokus på 'hva er din sexualitet' i samfunnet.

Hetrofil, homofil, bifil. Disse uttrykkene er uvesentlige for deg, det er religiøse holdinger som har skapt denne stemlingen. Gjør det du har lyst til og til helvete med alt annet. Mennesket er bifilt av natur uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...