Frogg_Frozt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 hei. jeg lurte på om det var noen har som har forslag til litt rolig musikk med "fine" tekster. som f.eks. "Enrique Inglesias" med "Hero". tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Katie Melua har rolig musikk og fine tekster synes jeg Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mange av Pink Floyd sine sanger er rolige, med fine tekster. Lenke til kommentar
estimate Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Coldplay sitt Parachutes-album! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mange av Pink Floyd sine sanger er rolige, med fine tekster. What he said.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mange av Pink Floyd sine sanger er rolige, med fine tekster. What he said.. der fekk du ka du leitet etter, trådstarter pink floyd! Lenke til kommentar
Karr Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Katie Melua har rolig musikk og fine tekster synes jeg Hun var den første jeg tenkte på. Ellers så har jo big bang noen rolige låter, blackfield eller John Scoefield med andre artister er også fint. EDIT: Støtter Pink Floyd fult og helt! Endret 6. februar 2008 av Karr Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Band of Horses - No Ones Gonna Love You Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Cure - A Letter to Elise Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Band of Horses - No Ones Gonna Love You Del 1 av Band of Horses - The Funeral. Resten av sangen anbefales også på det sterkeste. Band of Horses anbefales! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Cure - A Letter to Elise og fra samme album: trust. dette er to av dei bedre sangene til the cure Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Alt av Norah Jones passer rett inn Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Katie Melua, som sagt over her Edit: også Coldplay Endret 6. februar 2008 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Norah Jones, Coldplay, John Mayer og Jack Johnson. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen intens og mørk som fy, men samtidig skjør og med hinsides pene melodier. tekstene føles som noe evig. Endret 7. februar 2008 av valbis Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nine Inch Nails - And All that Could Have Been Johnny Cash - Hurt Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Pink floyd - comfortably numb Lenke til kommentar
kokatot Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 "fine" tekster som enrique iglesias - hero. det høres ut som om du vil ha noe pusete. eller? forslag til enkeltsanger: saybia - the day after tomorrow sarah maclachlan - arms of an angel mariah carey - hero og så kom jeg ikke på mer. men jeg vil anbefale disse albumene, rolig musikk med fine (uten anførselstegn) tekster: elliott smith - either or mazzy star - among my swan trespassers william - different stars leonard cohen - songs of love and hate joni mitchell - blue Lenke til kommentar
OomarteoO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Band of Horses - No Ones Gonna Love You Den er kjempe fin : ) Jeg digger dem ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå