Lord John Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hei er det noen som har benyttet seg av eller vet noe om Microsfts tilbud om 10 gratis Arcade spill til deg og n kompis hvis du klarer og overtale en kompis til og kjøpe seg 360? har let på Xbox.com som det vises til men finner det ikke så tnekte jeg skulle spørre her Lenke til kommentar
zeox Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 det tilbudet gikk ut like før jul hvis jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 http://www.xbox.com/nb-NO/10gratisspill/default.htm er enda ikke ferdig.. Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Takker for svar. men ahr funnet ut det ikke går siden jeg kjøpte 360 min 29 Dessember i fjor og tilbudet gjelder 17 Januar 2008 til mars 2008:( Endret 6. februar 2008 av Lord John Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Må disse spillene lastes ned på xbox live, eller får man dem på DVD? Jeg har bare et minnekort på 256 mb, så jeg har ikke plass til nedlastbare spill... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Må disse spillene lastes ned på xbox live, eller får man dem på DVD? Jeg har bare et minnekort på 256 mb, så jeg har ikke plass til nedlastbare spill... Mulig det at du får de på en DVD, men er ikke sikker siden jeg ikke har prøvd dette tilbudet Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er ganske sikker på at de må lastes ned fra Live, men du kan jo alltids bare laste ned det du skal spille, så slette det når du er ferdig:P De er jo ikke så store de spillene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Sist gang tilbudet var fremme fikk jeg 10 forskjellige koder som du bruker på marketplace! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvis det er noen som har kjøpt seg Xbox 360 i tiden mellom 17. jan-mars 2008, og som vil ha 10 Arcade spill, så kontakt meg, så ordner jeg med vervingen Ta kontakt på PM Ja, vi får begge 10 Arcade spill Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Har en kompis som har lyst til å verve en her. Så hvis det er en her som har kjøpt sin Xbox 360 i tiden melom 17. januar- nå, og som vil ha 10 gratis Arcade spill, kontakt meg, så hooker jeg dere opp Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er det sånn at jeg kan laste ned spillene med xbox live silver og spille dem offline? I så fall så er jeg interessert (kjøpte min 19. januar). Lenke til kommentar
neoman Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Åsen spill er det snakk om? eller er det helt valgfritt? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Åsen spill er det snakk om? eller er det helt valgfritt? Bla: Bomberman Street Fighter Sonic Marble Blast 3D Golf ..... ..... ..... ..... ..... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ehmm, hvor stor plass tar egentlig disse spillene? Jeg sitter med 256 mb minnekort, og jeg håper at jeg får inn et par spill i hvert fall Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 størrelsen varierer, men rundt 50mb.. du kan jo bare slette dem og laste dem ned på nytt, er gratis å laste dem ned på nytt når du allerede har "kjøpt" dem Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Haha, brilliant, bestilte min X360 nr 2 på kvelden den 16. januar... men hadde vel ikke vært kvalifisert pga at det er nr 2 uansett. Hvis det er noen som har kjøpt i perioden og vil bli "vervet" av meg så er det bare å si ifra dog. Lars Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra du sender skjemaet til xbox til du får spillene? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har kjøpt min Xbox 360 Premium for ikke så lenge siden (etter 16. januar), så hvis noen er interessert i å fikse alt slik at jeg og du får 10 spill hver, er det bare å sende en melding til meg Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra du sender skjemaet til xbox til du får spillene? Jeg har fortsatt ikke fått mine spill på mail. Regner med det er en ganske lang venteliste Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det noen som vet hvor lang tid det tar fra du sender skjemaet til xbox til du får spillene? Så jeg antar at du har sendt inn skjemaet med mine opplysninger også, etter jeg sendte deg mail? Kjipt å måtte vente så lenge da... Er det noen som har fått spillene i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå