Metallica_Fan Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg kjøpt meg en 3510 før jul å den er på reprasjon allerede med MYE feil. Når jeg skal ringe noen klikker det for tlf. begynner å pipe skikklig høyt å jeg må skrue av å på tlf. Når noen ringer meg er det ofte at det ikke kommer noen lyder fra tlf. Når jeg snakker med noen er det bare skurring i høytalern å svak lyd. Tlf. klikker ofte når jeg driver på inne i menyen. O.S.V kommer ikke på mer i farta Så det er ikke bare 3510i det er problemer med ! Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er Nokia ikke rart folk har problemer. Elendige "bruk og kast telefoner" Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er Nokia ikke rart folk har problemer. Elendige "bruk og kast telefoner" Helt enig !!! Det er bare bruk å kast har hatt 3 eller 4 nokia tlf ingen av dem har holdt over 1 år...! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er Nokia ikke rart folk har problemer. Elendige "bruk og kast telefoner" De fleste er vel laget etter dette prinsippet? Når telefonen er utbrukt, hiver du den... (I sånn miljø-greie...) Problemet med Nokia er bare at du ikke får brukt de før de må kastes! Enig med vwgolfboy, som sa at Nokia suger osv., de lager etter kvantitet, ikke kvalitet, som f. eks. Motorola. (hehe) Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Enig med tadcomp ! Dette er siste gang jeg kjøper en nokia det blir jo bare mer å mer problemer med dem....! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Nå har jeg kjøpt nokia 2 ganger... 2GANGER DERE... Det er 2 GANGER FOR MYE!!!! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Oioioi, det er tabbe det!!! *kremt* gjorde også den samme tabba... Men den første var en 5110 da, konge lur, gitt! Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hvorfor er det ikke et eget forum for folk som har problemer med nokiar?? man kunne samlet en del tusen der Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Enig med P800 om at man burde ha en egen avdeling til folk som har Problemer med Nokia! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ser det for meg, at dette står over alle innleggene: Forum -> Problem med Nokia Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvorfor ikke? Ville garantert fått mange brukere! Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Fikk igjen min 3510 fra reprasjon idag får se om den holder lengere enn 1 måned denne gangen da ! :o Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Nå har skjermen begynt å flimre også nå da!For hver måned som går dukker det opp flere og flere feil...Tør ikke tenke på hvordan den er om to-tre måneder :-? Her er en oppsumering av alle feilene jeg har: 1.Skjermen flimrer (spesiellt tydelig på hvit bakgrunn) 2.Den restarter ofte når jeg går ut av java spill 3.Kan ikke ha på lydløs og vibrator samtidig (da ringer den selv om den skal være lydløs) 4.Kan ikke ha mer enn 50-60 meldinger 5.Når noen ringer meg når jeg er oppkoplet på gprs så blir alt brutt og gprs oppsettet jeg har blir slettet. 6.Forskjellig kontrast på min og flere andre sine 3510i 7.Problemer med MMS 8.Listen blir nok lenger :wink: Lenke til kommentar
naynar Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Heldigvis har jeg bare ett av problemene du nevner. Men du har jo et års garanti . Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Heldigvis har jeg bare ett av problemene du nevner. Men du har jo et års garanti . Hvilket problem har du da? Heldigvis har jeg et års garanti ja... Skal oppgradere den hos EMTS så fort som mulig. Lenke til kommentar
a85 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 4.Kan ikke ha mer enn 50-60 meldinger Dette er jo ikke en feil da! det ER og SKAL IKKE være plass til flere enn 50 meldinger på 3510i Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har vel egentlig funnet ut det.Men på 3510 så er det 150 meldinger og når jeg spurte litt forskjellige steder sa de at det var det samme antallet man kunne ha. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Jeg har også et problem med lydløs profiler.Det viser seg at når jeg har alt på lydløs+ at jeg har på vibrator så ringer mobilen selv om lydløs ikonet vises i hjørne. Hvis jeg skrur av vibratoren er det ikke en lyd.Er dette en bug?Det er litt dumt siden en del av hensikten med vibrator er at du kan ha lydløs men samtidig merke at noen ringer! AMEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå