ludvig Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Noen i forumet med 3510i som har hatt problemer med 3510ien sin... :wink: Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har problemer med å lagre mer enn 60 meldinger.Ikke noe stort problem akuratt.Har litt vanskligheter med å sende MMS også men det er nok Telenor sin skyld. En kamerat kjøpte seg 3510i i forige uke og det var mye lysere farger i displayet.De ser nesten ut som om de har blitt falmet av sola. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 jeg har 3510i også og hadde den et par uker så kjøpte en kompis av meg lik. Han hadde mye lysere display enn meg. Samme du beskriver ovenfor. Noen som vet om det går ann å forandre på brigthness og contrast i displayet? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Nei,ikke som jeg vet. Uansett så virker det som en feil. Har noen av de gått tilbake til butikken for å klage? :-? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Går det an å sende rett MMS med 3510(i) da? Med både bilde, tekst OG lyd? Har hørt at det ikke går an... Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Nei,ikke som jeg vet. Uansett så virker det som en feil. Har noen av de gått tilbake til butikken for å klage? Han jeg kjenner kjøpte den på internett et sted.Et tilbud med netcom kontant.Så det blir jo ikke så lett å levere den tilbake.Er det et sted som tar i mot mobiler man har kjøpt på internett?EMTS-butikkene kanskje? Går det an å sende rett MMS med 3510(i) da? Med både bilde, tekst OG lyd? Har hørt at det ikke går an... Det er ikke full MMS støtte.Bare et bilde og tusen tegn. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Bruker 3510i lang tid på å lukke java ? eller er det softwarefeil... Hvis det er det så bør jeg klage ca hvor mange sec skal ta å lukke? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 det tar ca.3 sekunder hos meg... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 helt spacet... nå tar det bare maks 7 sek... på fallskjerm og 3 på de andre... sist tok det så lang tid at displayet ble mørkt Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 En venn av meg har også 3510i og min skjerm er en god del lysere enn hans... Jeg har også opplevd lang ventetid på lukking av java-programmer, og mobilen har hengt seg opp av den grunn før. Det tar mye mindre tid etterhvert som jeg har åpnet dem flere ganger. Hvorfor bruker mobilen så lang tid på å slå seg av/på? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 sikkert software... slå av... det går raskt men displayet lyser litt lenger... Går java raskere til mer en bruker d?`Artigt.. Litt merkelig telefon ja... Kansje jeg skulle prøvd å få firmwaren oppdatert Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Har det kommet ny firmware eller software enda?Tror jeg skal oppgradere den jeg å!Er det ikke gratis på EMTS når det er problemer med telefonen? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har også et problem med lydløs profiler.Det viser seg at når jeg har alt på lydløs+ at jeg har på vibrator så ringer mobilen selv om lydløs ikonet vises i hjørne. Hvis jeg skrur av vibratoren er det ikke en lyd.Er dette en bug?Det er litt dumt siden en del av hensikten med vibrator er at du kan ha lydløs men samtidig merke at noen ringer! Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Har noen av de gått tilbake til butikken for å klage? Han jeg kjenner kjøpte den på internett et sted.Et tilbud med netcom kontant.Så det blir jo ikke så lett å levere den tilbake.Er det et sted som tar i mot mobiler man har kjøpt på internett?EMTS-butikkene kanskje? Jeg har levert min internettkjøpte nokiatelefon til EMTS i Oslo, og de stilte ikke et spørsmål om når eller hvor den var kjøpt!! De oppgraderer SW'en gratis. Edit: ikke lett å få til quoting på natterstid... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 hva er nyeste software da? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 1. Kameraten min kjøpte sin 3 uker etter min, og han hadde dårligere display enn meg... 2. Telefonen min skrur seg plutselig av uten noen grunn, og når jeg trykker på av/på knappen, så skrur den seg plutselig på uten at jeg må taste pin-kode eller noe... 3. noen ganger når jeg skal koble meg til w@p, så plutselig bryter den tilkoblingen etter ca. 3 sekunder, og jeg må skru telefonen av så på for at den skal kunne koble seg på igjen... Siste gang jeg har nokia... sparer til s55 jeg nå!! Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Tror nok dette blir siste Nokia på meg å.Men gidder ikke å kjøpe ny mobil etter to måneder.Får slite med 3510i en stund...Håper det kommer ny software snart. Lenke til kommentar
naynar Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hei_det_er_Robin: Nøyaktig det samme som du nevner at den plutselig kan slå seg av får så at du kan skru den på uten å taste pin... Min pleier å låse seg i forkant :-? Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hei_det_er_Robin: Nøyaktig det samme som du nevner at den plutselig kan slå seg av får så at du kan skru den på uten å taste pin... Min pleier å låse seg i forkant Dette skjer på min,en kamerat sin,en kamerat til sin og dama til han første kameraten sin...Tror det er en bug som er på nærmest alle 3510i. Nokia SUGER genetalier værre enn Tanya Hansen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå