Galexon Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Har hørt rykter om et lovlig program til PSP, som fungerer omtrent som Google Earth. Er det noen som vet navnet på dette programmet, eventuelt hvor jeg får tak det, eller om det i det hele tatt eksisterer? Endret 6. februar 2008 av galexon Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvordan lese forumets rettningslinjer: 1) Trykk på linken Link 2) Les i vei ... Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Har endret temaet på inlegget. Har ikkje så god peiling på emulatorer og slikt, og visste ikke at disse var ulovlige. Beklager det inntruffne, men nå skulle det vel se "lovlig" ut i forhold til retningslinjene? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Mener du dette? Lignende. Når det gjelder PSP's GPS modul, har jeg hørt om selve modulen, ikke selve GPS-programvaren. Jeg tenkte et program som Google Earth, der man ikke trenger GPS mottaker, men der programvaren fungerer som 3D-atlas. Men denne GPS-modulen er definitivt i samme gate, og ser ut som noe jeg bør skaffe meg en gang i fremtiden;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå