mcgroven Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Steven Spielberg og Electronic Arts letter endelig på sløret. Les mer Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vel, man ser da tydelig at dette spillet er fra skaperen av Schindlers Liste og Amistad Men for å være seriøs, dette virker jo relativt kurant dette, men det er vel kanskje ikke helt det spillet man ser for seg når man tenker på Spielberg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 var ikke Steven Spielberg med på å lage The Digg? Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 var ikke Steven Spielberg med på å lage The Digg? The Dig skulle opprinnelig bli en film, Spielberg har skrevet det meste av historien. men pga at kostnadene til å lage en slik film ble for høye på den tiden, ble det skrinlagt. Spielberg hadde ingenting med produksjonen av selve spillet å gjøre. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Den har en enspillerdel, ... Skal det ikke være det? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tror nok ikke det blir altfor bra, Spielberg kan film men er ikke noen spilldesigner, det kreves 2 forskjellige tankesett for så forskjellige jobber. Kansje Spielberg er såpass flink at han kan begge deler, men jeg tviler. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg syns det så gøy ut jeg! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Traileren var jo veldig lovende. Ser faktisk ikke bort ifra at jeg får tak i dette om jeg finner det billig. Lenke til kommentar
Einaman Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 så mange eksplosjoner som det spillet hadde, så blir jeg litt skeptisk og optimistisk på samme tid. Jeg håper det spillet ikke har en eksplosjon hvert 3. sekund slik som det gav inntrykk av. Har det derimot en slik eksplosjon hvert minutt eller to, så kan det hende at det spillet blir en haug med sanseløs moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg