Gausus Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei Har akkurat kjøp meg et Radeon 9500 128MB kort fra komplett , ser ut som de har skiftet på layouten på korten . Noen som har peiling på om det går å modifisere dette kortet til 9700 med softmod . Trenger svar rask slik at jeg kan bytte kortet dersom dette ikke går. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er det ikke bare å prøve da? Og skru tilbake hvis det ikke funker mener jeg :wink: Eller sjekk på rage3d sitt forum, kan være det står noe der. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei Har akkurat kjøp meg et Radeon 9500 128MB kort fra komplett , ser ut som de har skiftet på layouten på korten . Noen som har peiling på om det går å modifisere dette kortet til 9700 med softmod . Trenger svar rask slik at jeg kan bytte kortet dersom dette ikke går. Nå håper jeg du er arbeidsledig og greier, slik at du får testa 9500np>9500pro-mod før jeg er ferdig på jobb...håpe-håpe Sorry :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå