Iren Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nordmenn har atter benket seg foran TV-skjermen for å se og høre på andre nordmenn som tror de kan gjøre det stort i Latvia. Her er en oversikt over årets finalister, i CD-format. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ikke mye MGP optimisme i Kulturo-leiren. Fullt forståelig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Flott anmeldelse. Alltid godt å begynne skoledagen med en liten latter. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 For mye dritt med på denne for at jeg hadde brukt penger på den, men Mira Craig/Maria Haukaas Storeng sitt bidrag og Lene Alexandras Sillycone Valley er naturlige høydepunkter. Håper Maria vinner i kveld! Lenke til kommentar
Iren Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jaggu. Maria skal til Serbia! eller hvor det er internasjonal finale i år .. Personlig synes jeg at høydepunktet med gårsdagens norske finale (jada, jeg følger med) var Jahn Teigens medley-opptreden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg