Soris81 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Finnes det noen bra MMORPG spill til xbox`n ? Har så vidt vært innom Phantasy Star online..,men det var ikke helt min greie. Kommer det noen i nær fremtid, i så fall hvilke vil dere anbefaleog hvorfor? takk for alle svar! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Age Of Conan er på vei vertfall, har ikkje noe dato. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Final Fantasy XI er den eneste jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 APB! (All points bulletin) Hvis det noen gang kommer ut. Ser kult ut! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 APB! (All points bulletin)Hvis det noen gang kommer ut. Ser kult ut! Det skal eg HA! ( tror at det skal komme i år ) Men ville ikke akuratt kalt det et orginalt RPG. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det skal eg HA! ( tror at det skal komme i år ) Men ville ikke akuratt kalt det et orginalt RPG. Ja, det ser kult ut! Nei, men siden han tenkte MM så slang jeg det inn! Håper virkelig det kommer ut i år. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Phantasy Star Universe og Final Fantasy XI er de eneste MMORPG'ene som er tilgjengelig pr i dag. Age of Conan, Marvel Universe Online og The Secret World er spill som er på vei. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hm, si meg, hvordan vil MMO-er fungere på Xbox? Har da ikke tastatur! Jeg er egentlig en gretten gammel PC-spiller som nylig har konvertert til 360... Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hm, si meg, hvordan vil MMO-er fungere på Xbox? Har da ikke tastatur! Jeg er egentlig en gretten gammel PC-spiller som nylig har konvertert til 360... Hva tenkte du å bruke tastaturet til ? Hotkeys etc? eller chatting? Får kjøpt tastatur som du kan sette inn på undersiden av kontrolleren for å skrive beskjeder. Ellers foregår det meste av kommunikasjonen på xbox live verbalt via headsettet. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Tenkte for kommunikasjonens del. Men hvis det er slik at MMORPG på Xbox kun er over Xbox live, og ikke felles med de som sitter på PC, så er det klart at det er mye enklere. Da er jeg med Så Age of Conan kommer til Xbox 360 og spilles over Xbox live? Nå ble jeg plutselig veldig interessert. Får bare håpe det blir noen skikkelig gode norske guilder og et godt, norsk spillmiljø. Når kommunikasjonen foregår verbalt er det litt viktigere at det finnes noen norske enn det er når det kun er chatting. Jeg mestrer engelsk så å si feilfritt når jeg skriver, men det er noe litt annet å prate engelsk. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Går da fint an å koble tastatur til Xbox 360 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Må jeg kjøpe et spesielt Xbox-tastatur da, eller holder det å bruke et vanlig trådløst tastatur til PC? Med sånn trådløs mottaker kobla til via USB selvsagt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 funkr helt fint med det du bruker i pcn, så lenge det er usb selvfølgeli Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så Age of Conan benytter seg kun av Xbox Live? altså ingen fee ved siden av gold? OMG intressert... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Så Age of Conan benytter seg kun av Xbox Live?altså ingen fee ved siden av gold? OMG intressert... Det kommer garantert til å koste mer, både PSU og FF koster et ekstra beløp pr måned. Lenke til kommentar
Invisigoth Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet om det vil funke å spille AOC med pc brukere over live? Eller blir det egne servere for folk på xbox live? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet om det vil funke å spille AOC med pc brukere over live?Eller blir det egne servere for folk på xbox live? Begge deler, tror jeg. Mener det er det som er blitt sagt. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Age of conan ser jo bare helt rått ut!!! Og som Marvel Nerden jeg er så mååå jo også dette prøves... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå