Gå til innhold

Vurderer XBOX kjøp, riktig tidspunkt?

Winydancer

Anbefalte innlegg

er ikke sikker på om arcade kommer med trådløs kontroll, men kommer den med hdmi/komponent kabel da? eller er det bare komposit kabel som følger med? jeg ville så absolutt gått for en premium eller elite, pga hdd som du vil angre på at du ikke har og at alt av kabler som trengs for hd oppløsning medfølger!

Sitter for tiden på en eldgammel 21" TV, og går nok ikke til innkjøp av ny før sommeren,tidligst.

Men lurer litt på det med trådløs også, er det det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verdt å merke seg er at det ikke nødvendigvis er mulig å kopiere savegame fra minnebrikke til HDD. Mulig dette er endret nå, men dette var et problem før.

Hvis du har råd til det så anbefaler jeg sterkt å kjøpe med HDD med en gang. Når det kommer demo på xbox live på et spill du har sett litt frem til kan jeg garantere at du vil savne HDD :)

Lenke til kommentar

Selv skjønner jeg ikke helt hvorfor folk vil ha trådløs kontroller. Jeg bruker alltid min med ledning, den trådløse har jeg bare prøvd en gang så pakket jeg den ned igjen.

Gidder ikke styre med batterier og kjøpe det lade tullet. Kontrolleren er også en del tyngre pga betteriene pluss at batteri klumpen under kommer litt i veien for grepet synes jeg.

For ikke snakke om at kontroller med ledning koster rundt 200kr mindre.

Lenke til kommentar
Selv skjønner jeg ikke helt hvorfor folk vil ha trådløs kontroller. Jeg bruker alltid min med ledning, den trådløse har jeg bare prøvd en gang så pakket jeg den ned igjen.

Gidder ikke styre med batterier og kjøpe det lade tullet. Kontrolleren er også en del tyngre pga betteriene pluss at batteri klumpen under kommer litt i veien for grepet synes jeg.

For ikke snakke om at kontroller med ledning koster rundt 200kr mindre.

Uenig.

Etter 4-5 år med PS2 kontroller med ledning finner jeg trådløse kontroller revolusjonerende.

Lenke til kommentar
Okai= ) Gå for en Elite da tenker jeg.

Ville jeg aldri gjort, de er jo sykt dyre.

Den billigste hos elkjøp er dyrere enn PS3. 3895kr. Skjønner ikke hva MS driver med.

Da blir det mye billigere å kjøpe en arcade til 1690, billigste hdmi kabelen man finner og kanskje en brukt harddisk. Særlig hvis man ikke må ha 120gb harddisken.

Og da har man jo et 256mb minnekort og de arcade spillene som følger med også.

Lenke til kommentar

Regna på det.. Arcade blir dyrere enn Xbox Pro tilbudet til ebgames med ekstra håndkontroll og spill.

Så arcade er ikke så billig når man må ha hdmi ledning, Hd, spillet, ekstra håndkontroll...

Når det gjelder Pro vs elite, så betaler man egentlig 800kr mer for sort farge, hdmi ledning og 100gb mer.. der er det penger å spare hvis sort ikke er et must og man ikke trenger de ekstra 100gb.

Men alt i alt, hvis man trenger 120gb, så er faktisk Elite så og si billigst.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Regna på det.. Arcade blir dyrere enn Xbox Pro tilbudet til ebgames med ekstra håndkontroll og spill.

Så arcade er ikke så billig når man må ha hdmi ledning, Hd, spillet, ekstra håndkontroll...

Når det gjelder Pro vs elite, så betaler man egentlig 800kr mer for sort farge, hdmi ledning og 100gb mer.. der er det penger å spare hvis sort ikke er et must og man ikke trenger de ekstra 100gb.

Men alt i alt, hvis man trenger 120gb, så er faktisk Elite så og si billigst.

Har du trukket i fra 256mb minnekortet og arcade spillene som følger med i arcade pakken da? Men uansett så er det viktigste synes jeg at man betaler omtrent det samme nå uansett hva slags versjon man kjøper.

Altså, kjøper man en arcade i dag og oppgraderer den etterhvert f.eks så blir det ikke noe dyrere enn å kjøpe premium/elite i dag.

Eller som meg, kun 1690 for alt jeg trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...