Iminzilion Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 kiwien på orstad (rogaland/Klepp) som jeg kjøper ifra har ALLTID Og de har masse Så kan alltid plukke opp litt, reise ned på jobben min. og spise imens jeg venter på tur (taxi) L4r5: Syns utrolig synd på deg. Finnes det ikkje noen andre plasser som ligger halveis i nærheten? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Joda... Fikk scora et lenge ettertrakted batch i dag. Men de forsvinner jo fra butikken samme dag som de kommer inn. Tror det er et lite misforhold mellom etterspørsel og tilbud her. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ring til Freia og sei at de skal levere 4x i forhold til bestillingen som allerede blir kjørt ifra butikken. Men seriøst. Hør med butikken om de kan fikse større bestillinger på de. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det verdt å bruke 40 kroner på dem? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det verdt å bruke 40 kroner på dem? Ikke vist du spiser fort, som meg. Men sinnsykt gode fordiom. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det verdt å bruke 40 kroner på dem? Ja, sålenge du spiser de avkjølt. Spiser du de varme så blir du bare kvalm Lenke til kommentar
pasient07 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg betalte 30,- på Rema 1000 Og ja, de er FANTASTISK gode!! Husker en påske, da gikk alt på styr! Når vi kom til Valdres, for å dra på hytta var det UTSOLGT på samtlige butikker!!! KRISE!!¨ derfor er jeg nå en rutinert eggekjøper - har hamstret noen pakker allerede! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nå har Latterkongen kjøpt en pakke med påskeegg på Kiwi for 32.50,- Gleder meg til å smake på dem Har ikke smakt før, men kommer helt sikkert til å like dem Skal de helst være avkjølt når man spiser dem? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Ja, vis de er for varme blir de bare kvalmende. Endret 15. mars 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
MVR Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Her hørt at de skal slutte å produsere disse nå. Er ikke mange butikker som har igjen noen lenger nå, men fant de på Ica Maxi i dag, de hadde 10% rabatt for å få solgt ut dem. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Her hørt at de skal slutte å produsere disse nå. Er ikke mange butikker som har igjen noen lenger nå, men fant de på Ica Maxi i dag, de hadde 10% rabatt for å få solgt ut dem. Kiwi på Flisa (Solør) har de jo masse! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Her hørt at de skal slutte å produsere disse nå. Er ikke mange butikker som har igjen noen lenger nå, men fant de på Ica Maxi i dag, de hadde 10% rabatt for å få solgt ut dem. oh my gad! muligens derfor dem ikke tar inn mer!! jeg må få tak i flere før dem forsvinner helt. Beste godteriet som fins! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Butikkene får ikke bestilt mer fordi det er sesongvare. (: Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Joa. Påskeeggene er gode de. Bare synd at de kommer ut i butikken lenge før påsken starter. Man blir jo lei av påskegodiset før påskeferien ! dessuten smaker de nesten det samme som kinder maxi og er sinnsykt dyre. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Joa. Påskeeggene er gode de. Bare synd at de kommer ut i butikken lenge før påsken starter. Man blir jo lei av påskegodiset før påskeferien ! dessuten smaker de nesten det samme som kinder maxi og er sinnsykt dyre. Lei av påskeeggene?? Nei, aldri om jeg blir!!! Kinder Maxi er jo verdens beste sjokolade, så om de har noe av den samme smaker har ikke noe å si etter min mening! Men er enig i at de er for dyre. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 seriously , har ikke hatt en kartong på evig tid! ingen butikker har dem.. har sikkert vært på 5 forskjellig butikker idag. Og jeg gidder ikke kjøpe fra narvesen eller statoil for de er dyre nok som dem er på daglivarebutikk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I Oslo er det ikke noe problem å få tak i eggene. Jeg har dessverre begynt å bli kvalm etter et halvt egg.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dette begynner stygt å ligne på de foregående påskene...Når påsken faktisk kommer er det umulig å oppdrive påskeeggene. Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg vet det kjemeteit. Men så har jeg sikker spist 5 eller 6 pakker allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå