Sonja84 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hi-hi, omg, disse påskeeggene er farlig gode Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Her er en test av påskeeggene og litt annet påskegodt. Jeg må si meg enig med karaktern http://www.femina.no/php/art.php?id=373578 ... ikke spør meg hvordan jeg fant denne siden Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Utrolige gode, men prisen er litt drøy også. Men klart verdt det. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har heller ikke spist noen ^^ Spiser bare de fire pr. år på TG. En pakke hver dag.. Kanskje to. På TG De er gode, no doubt about it! Men maks en pakke under TG.. Ett egg hver dag de fire siste dagene. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 fatter det ikke, klarer max 1 egg.. har kansje noe me at jeg "styrta" 3 pakker i fjor men nå takler jeg ikke smaken på de! uff uff Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvor mye koster de der dere kjøper dem? Ligger til 30 kroner på den lokale Rema 1000-sjappa her. 45 kroner på Statoil Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 uffda, de er jaggumei poppulære her i distriketet! kjørte føst opp til kiwi der var dem utsolgt. kjørte deretter ned til rimi, utsolgt. Så da ble det ikke noen egg på meg i kveld better luck tomorrow ;p Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 De er dritgode, men er veldig kvalmende så klarer maks ett eller to egg iløpet av en dag. (dessuten inneholder de nøtter, så tror jeg reagerer litt på det) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Et eller to egg dagen var lite, i hvert fall for meg. Jeg klarer en kartong på ti minutter (+/-). Men hvis du reagerer på nøtter så. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er litt lei disse eggene nå . Hvor lang tid tar det før jeg ikke er lei? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er litt lei disse eggene nå .Hvor lang tid tar det før jeg ikke er lei? Må nok vente til de kommer i salg neste år Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kjøpte en pakke i dag, og merket at konsistensen på kremen inni var annerledes enn vanlig, den var ikke like silkefin og myk, men litt mer "knudrete". Noen andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Mompen, ja! Spessielt Kiwi selger disse eggene dårlig. Jeg tror det er fordi det er noe eldre? Coop har helt ferske! De sånn herlige.. og myk! Kanskje det er lurest å ta nederst? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hmm, de på Coop her er helt herlige, mens de på Rema er knudrete. Rare greier Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 nå kom det en skuffa kar hjem her, vært på både rema, mega, rimi og kiwi og alle var utsolgt!! krise i heimen, all out of egg's!! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) nå kom det en skuffa kar hjem her, vært på både rema, mega, rimi og kiwi og alle var utsolgt!! krise i heimen, all out of egg's!! Hvis det er til noen trøst så kan jeg si at jeg har 8 pakker ligende på loftet. . Endret 6. mars 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 nå kom det en skuffa kar hjem her, vært på både rema, mega, rimi og kiwi og alle var utsolgt!! krise i heimen, all out of egg's!! Det er jo krise! Godt jeg har kjøpt min ene pakke til TG ^^ Lenke til kommentar
discostu Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Disse egga er helt nydelig. Kan uten problemer hive innpå en hel pakke. Gleder meg til TG, skal jeg minimum ha med meg 2 kartonger, muligens 3 Skulle gått ann å kjøpe store kartonger, 24 pakning. Til en rimeligere pris så man kan hamstre vilt! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hehe var jammen meg flaksen igår, var i sandnes på megaen der... dem hadde kun 4 pakker igjen. Kjøpte 3 av dem 100 kr for 3 pakker jo, har nå 1 pakke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå