Sonja84 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Første gang jeg hører om disse påskeeggene. Er de virkelig så gode? Hmm, tror jeg skal kjøpe en kartong i morgen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Første gang jeg hører om disse påskeeggene. Er de virkelig så gode? Hmm, tror jeg skal kjøpe en kartong i morgen. Kjøp fem. De er utrolig gode ja. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 de er best er ikke ofte jeg kan gå på butikken UTEN å kjøpe dem Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Første gang jeg hører om disse påskeeggene. Er de virkelig så gode? Hmm, tror jeg skal kjøpe en kartong i morgen. Ja, de er så gode! de er best er ikke ofte jeg kan gå på butikken UTEN å kjøpe dem Og da har jeg kjøpt inn en pakke til TG ^^ (etter oppfordring av deg/Cryflopp :b) Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjøpte påskeegg i dag. Ja, jeg er lett påvirkelig. Skal spise de etterpå. Men, de var virkelig dyre, 30 kroner for 4 små egg. Kommer med min vurdering senere. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg må ha en kartong ved siden av påskeegget, det blir ikke riktig uten. 750 for egget er ikke så ille da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjøpte påskeegg i dag. Ja, jeg er lett påvirkelig. Skal spise de etterpå. Men, de var virkelig dyre, 30 kroner for 4 små egg. Kommer med min vurdering senere. Gled deg. Det er en kulinarisk nytelse Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 De egga er hvert vær jævla krone Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Akkurat spist påskeegg. De var skikkelig gode OMG, disse burde vært i salg hele året, he-he, tipper at mye penger kommer til å bli brukt på disse eggene Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 hehe good Mathiassky ingen tg uten dem Skal du kose deg må du nesten ha noen egg med deg opp Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ojee! ^^ Det er jo uansett alt jeg har med meg av snop oppover :b Bestilte hotellrom nå nettopp, så nå er alt duket for en hyggelig uke. Får muligens besøk av PerO fra torsdag til fredag også, så det blir kjekt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) -.- Glem det. Endret 2. mars 2008 av bazukh Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Spiste nettopp to egg *yummy* Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Spiser nå jeg. Har to pakker i skapet. Til å bli tykk av, men fy faen, så godt. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har kjøpt en pakke hver dag siden de kom for noen uker siden, av og til kjøpt to i slengen. Her om dagen hadde jeg et "festmåltid": 12 egg Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har kjøpt en pakke hver dag siden de kom for noen uker siden, av og til kjøpt to i slengen. Her om dagen hadde jeg et "festmåltid": 12 egg Wow, det er ekstremt. Går du ikke lei? Har ikke hatt noen enda jeg, men får en pakke om 11 dager . Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har heller ikke spist noen ^^ Spiser bare de fire pr. år på TG. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Har heller ikke spist noen ^^ Spiser bare de fire pr. år på TG. En pakke hver dag.. Kanskje to. På TG Endret 2. mars 2008 av Mompen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Påskeegg Frokost, lunsj og middag forrige helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå