Vice Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Så klart man spiser den med skjeia. Det er jo halve vitsen. Signerer den. Skal spises med skjei ja. Vel, jeg prioriterer nå smak først og fremst. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 hmm , jeg kjøpte 2 kartonger idag. Den ene kartongen ble spist på vei hjem, altså på bussen fan godt men fant ut at å spise 4 egg på så kort tid kan bli _litt_ kvalmt ;p Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg kjøpte en kartong i dag. Har kun spist to egg, men det er fordi jeg har vondt i halsen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Kjøpte en pakke for i kveld, lurer på når jeg skal åpne den.... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Kjøpte en pakke for i kveld, lurer på når jeg skal åpne den.... Slike skal kun spises på TG. Spiser en firepakk på TG hvert år. En hver dag de fire siste dagene. Det er alt snopet jeg har med på TG ^^ Men i år er jeg crew for første gang der, så får se om jeg tar med i år og. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 selvsagt må du ha med det mathias kjøpt inn 2 kartonger til helgen Naaaaaaam Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Siden du sier det så får jeg ta med en boks oppover ^^ Er jo bare TG en gang i året! (eller halvannen, hvis man tenker på Free Pre-The-Gathering-Gathering som er i år :b) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ååååh, nå fikk jeg virkelig lyst på noen egg, de er skamgod. Bare synd de er så dyre Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 De er dyre, men på prisen kjenner man kvaliteten.. Eller noe sånt.. :!: Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Sluker lett to pakker av de. Himla gode. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 To pakker? o.O Jeg orker ett egg, maks to i slengen! Bruker gjerne et kvarter på å få i meg ett egg også! Syyykt mektige! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) hehe , har spist opp begge kartongene jeg kjøpte igår dem går unna fort , så er dem så dyre og :/ jaja får nyte dem mens jeg kan. hadde vell 3 etterhverandre... spist opp på veldig kort tid ;p Endret 24. februar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Gosh darnit! Jaja, PerO klager alltid over at jeg spiser sykt tregt og at jeg er sykt småspist :b Jeg hører med til de som blir mett av mindre enn en halv grandiosa.. De er gode ja, men tre rett etter hverandre.. o.O Det er bare sykt.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, man må begrense inntaket. Ellers blir man bare kvalm og jævlig. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, man må begrense inntaket. Ellers blir man bare kvalm og jævlig. Mhm, derfor jeg hare har spist en halv kebab i dag. Og to svelger lettbrus ^^ (og ett glass vann for å svelge ned ymse antibiotika- og allergipiller samt omega3, blåbær-ekstraktpiller og vitaminer (vitaminbjørner seff!!)) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Da har jeg hamstret 10 pakker *sikle* Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 nice nice, kjøper som regel 2 kartonger omgangen jeg har 2 egg igjen før jeg må kjøpe nye , så det holder nok for i kveld Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det er jo melkekrem inni, så jeg er ikke overraska Hehe, vel nå tror jeg ikke det såkalte melkeinnholdet her har så voldsomt mye å si på holdbarheten. Melkesjokolade er jo feks. i praksis holdbart leeeenge. Problemet er at "kremen" tørker inn. Ikke at den blir "sur". Endret 27. februar 2008 av Vice Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Merker at etter overforbruk av disse eggene de siste årene begynner å bli litt lei dem. Må være syk tydligvis, kan ikkje forstå kordan det går ann. I fjor var eg avhengig og spiste 1 pakke daglig til de forsvant. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Jeg for min del syns ikke eggene er så fantastiske. De smaker veldig godt, men får nesten dårlig samvittighet når jeg tenker på alt det som stappa inn i det lille egget. Jeg har ikke spist et eneste ett i år, har aldri kjøpt en pakke en gang, bare snylta på andre^^ Husker en gang jeg snylta til meg tre av fire egg fra en pakke til en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå