Dr3as Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Spiste første pakke i går og dag Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Delte en "kartong" med en kompis i helgen, er så fantastiske de her! Er litt kvelmende om du spiser masse samtidig, men kvelmen er LETT verd det! Skal hamstre etter påske, samme som jeg gjorde i fjor. Kjøpte vel 10 kartonger Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Beklager å friste dere, men nå sitter jeg med 3 pakker i hånda . Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Håper de gjør sånn at du får sukkersyke eller dør av overdose på sukker *misunnelig* neida, enjoy dem du, skal opp å kjøpe noen snart jeg også Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 de er elsk nettopp hatt en eske Må hamstre inn med disse før dem slutter med dem igjen, for det er vell kun rundt påsketider dem selger dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde gifta meg med et av de eggene om det hadde vært mulig. You and me both. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ser det for meg "Lars [Etternavn], vil du ta Freia Påskeegg, som står ved din side som din brud?" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 "vil elske å ære henne til fordøyelsen skiller dere ad?" Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 En i klassen hadde et veddemål: Spise 3 pakker (12 egg) uten å spy, på under ca. 15 minutter. Han gjorde det, før han senere besøkte toalettet ! whaha. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har et hat-elskforhold til dem. Noen dager hater jeg dem. Andre dager elsker jeg dem. De er gode! Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Bare for å friste litt. Nomnomnom Ahh, den var sleip! =P Syns de er kjempegode jeg! Bor i utlandet for tiden, så får ikke kjøpt dem her. I fjor hadde noen gjester med seg en kartong til hver av oss, og i år skal en venninne på besøk så hun tar også med seg litt. Så litt blir det nok likevel Gleder meg! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Disse er utrolige gode. Disse selges faktisk også i tyskland, bare der er det milka. De er også utrolig gode... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har kun spist en kartong i år. De er dyre, men absolutt verdt det. Så synd jeg må spare penger. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 nam! disse er jo bare best! også veldig populære , var innom rimi idag, der var dem utsolgt gitt men ga meg ikke så fort så fikk tak i til slutt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg utrolig gode. Skjønner ikke hvorfor de ikke selger dem hele året? Men er det egenlig noen som spiser det med skje slik det er ment å spises i henhold til "instruksjonene"?? Hele poenget mitt er at begge deler må "blandes" for å få den gode smaken. Verken sjokoladen for seg eller "kremen" er noe spsielt, men sammen blir de utrolig gode. Men så en advarsel til de som har tenkt å hamstre: Jeg har forsøkt dette men fant ut at holdbarheten på dem ikke var særlig bra. Kremen inni ble hardere etterhvert og ble rett og slett vond etter bare "kort" tids oppbevaring i romtemperatur(ca. 1mnd?). Dette er nærmest for ferskvare å regne. Kanskje det varer lengre i kjøleskap, men det har jeg ikke forsøkt selv. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men er det egenlig noen som spiser det med skje slik det er ment å spises i henhold til "instruksjonene"?? Ja, så lenge jeg ikke har brukt opp skeiene, så Men så en advarsel til de som har tenkt å hamstre: Jeg har forsøkt dette men fant ut at holdbarheten på dem ikke var særlig bra. Kremen inni ble hardere etterhvert og ble rett og slett vond etter bare "kort" tids oppbevaring i romtemperatur(ca. 1mnd?). Dette er nærmest for ferskvare å regne. Kanskje det varer lengre i kjøleskap, men det har jeg ikke forsøkt selv. Det er jo melkekrem inni, så jeg er ikke overraska Jeg tror jeg kanskje skal kjøpe en kartong etterpå. Nomnom Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Men er det egenlig noen som spiser det med skje slik det er ment å spises i henhold til "instruksjonene"?? Jeg spiser med skje. To egg per skje. Hele poenget mitt er at begge deler må "blandes" for å få den gode smaken. Verken sjokoladen for seg eller "kremen" er noe spsielt, men sammen blir de utrolig gode. Jeg pleier å knekke av litt av sjokoladen, putte den ned i egget og blande med skjeen. Skal kjøpe i morgen, gleder meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Så klart man spiser den med skjeia. Det er jo halve vitsen. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Så klart man spiser den med skjeia. Det er jo halve vitsen. Signerer den. Skal spises med skjei ja. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ja disse eggene har jeg ALDRI kjøpt selv.. jeg har vært en forferdelig snylter på dem... stjelt og fått av min søster som er storforbruker av disse eggene. Jeg vil også legge til at disse eggene kan gjøre deg kvalm ved for stort inntak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå