Marjolein Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Oi, jeg trodde da alle elsket dem D: De er uimotståelige! Det eneste problemet er, som noen her påpekte, at de er spinndyre. Men de er verdt det. Kos deg! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 De er skamgode! Nam nam. Hvis man har spist alle 4 eggene og skal "slanke" de bort igjen må det en times moderat løping til. Så sunne er de Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kjøpte to pakker nylig i tillegg til at mamma kjøpte en. Så nå har jeg spist 5 påskeegg de siste dagene og har 5 igjen Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Synd man ikke får kjøpt bulkpakker direkte fra Freia Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) De er gode men altfor dyre, lurt å vente til etter påske når de er mye billigere. Edit : da/når Endret 24. februar 2010 av olehh Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 De er gode men altfor dyre, lurt å vente til etter påske når de er mye billigere. Man må jo selvfølgelig kjøpe mange før og. Men det er etter påske man skal hamstre for resten av året Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 De er gode men altfor dyre, lurt å vente til etter påske når de er mye billigere. Edit : da/når I wish. Her blir de alltid utsolgt lenge før påska kommer. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det så spinndyrt for en eske til 15 kr da? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ah, de eggene er så gode! Har en pakke liggende under stuebordet (), prøver å porsjonere de ut med et par dagers mellomrom, men er vanskelig å holde seg unna.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det så spinndyrt for en eske til 15 kr da? Tviler på vi snakker om samme egg, med mindre du får spesialpris fordi du jobber et sted eller lignende. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 FAEN MEG UTSOLGT PÅ REMA1000 ALLEREDE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det så spinndyrt for en eske til 15 kr da? Hvilken butikk er det? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Hmmm pleier å kjøpe påskeegg på kiwi, men denne gangen kjøpte jeg på rema og la merke til at kremen inni var mye fyldigere på de som jeg kjøpte på rema. Virker som den som var på kiwi var mer utvanna. Endret 7. mars 2010 av Gryterett Lenke til kommentar
Penance Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Må slutte å gå inn i denne tråden - nå spiser jeg ett egg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hmm, den ene pakken jeg åpnet nå smakte dritt. Sjokoladen smakte dritt og kremen var ekkel. Får åpne en ny en for å se om den smaker bedre :/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Uff, nå må jeg innom bensinstasjonen og kjøpe en pakke. De er litt for gode.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Uff, nå må jeg innom bensinstasjonen og kjøpe en pakke. De er litt for gode.. Omg kjøper du eggene dine der :O Er vel 50 kr for ei pakke der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Uff, nå må jeg innom bensinstasjonen og kjøpe en pakke. De er litt for gode.. Omg kjøper du eggene dine der :O Er vel 50 kr for ei pakke der Er ikke alle butikker som har søndagsåpent. :!: Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Må nok opp mot 60 på Statoil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå