Mompen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Sitter faktisk og koser meg med ett egg jeg hadde liggendes.. Gud så fantastisk digg det egentlig er! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Disse eggene er rett og slett alt for gode. Skummelt gode, faktisk... Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har spist en pakke tidligere, MÅ DRA NED TIL BUTIKKEN Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tømte nettopp en eske. Mmmmmmm! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Startet på nok en eske, men denne gangen var ikke kremen silkemyk og fin som alltid, den virka rett og slett litt knudrete, selv om det smaker himmelsk er det litt rar konsistens Endret 3. mars 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sikker å koser meg med en pakke nå Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Faen meg gode ja Men en kompis av meg klager alltid på at han blir så kvalm av det, og derfor bør andre også bli det. Feks, en filmkveld var det en som hadde med 1stk pakke, og etter filmen hadde han spist den opp. SÅ kom han "har du spist den opp allerede?!?!" og det var altså etter 2 timer. Wow 1 egg i halvtimen, temmelig ekstremt. Men synd de er så dyre da, kjøper dem ikke ofte pga det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Spiste de igår (for første gang på en del år). De er gode, men absolutt ekstremt overhypa. Er ikke så fantasisk himmelske som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Namnam, jeg stikker ned på butikken nå jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Overskriften burde endres til "Freia påskeegg, hele forumet liker de!". Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg spiser akkuratt nå.. emn er noe rart med de. Den hvite kremsjokoladen er klumpete. Er jo lenge til den går ut av dato. Og den smaker helt normalt. Men det er bare masse små klumper. En til i klassen kjøpte det på samme butikken og han fikk også klumper Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Klumper? De jeg spiste igår var litt kornete i kremen. Det du mener? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ja. kornete da. Likte du det? jeg er litt skeptisk. Ble liksom ikke den deilige smoothe kremen :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Spiste de igår (for første gang på en del år). De er gode, men absolutt ekstremt overhypa. Er ikke så fantasisk himmelske som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Åh. Haha. Da var det nok klumpene/kornene som ødela... skal ikke være sånn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 De klumpene/kornene gjør det bare mye bedre! Ååå har lyst på en pakke nå Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har en pakke^-^ Vil du ha ett? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har en pakke^-^ Vil du ha ett? Aw. Gjerne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gå og kjøp da. Har også tenkt å kjøpe noen pakker i dag. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg spiser akkuratt nå.. emn er noe rart med de. Den hvite kremsjokoladen er klumpete. Er jo lenge til den går ut av dato. Og den smaker helt normalt. Men det er bare masse små klumper. En til i klassen kjøpte det på samme butikken og han fikk også klumper Klumper? De jeg spiste igår var litt kornete i kremen. Det du mener? Ja. kornete da. Likte du det? jeg er litt skeptisk. Ble liksom ikke den deilige smoothe kremen :/ Var slik i fjor og året før, de første pakkene som kommer til butikkene er helt perfekte, etterhvert virker det som de blir dårligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå