Baardish Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er jeg den eneste i verden som ikke har smakt disse eggene? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du er visst det:P Men du burde smake på de§!! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Ja! (til 13ird) Jeg elsker dem Men det blir litt mektig å spise en hel pakke alene, eller hva...? Endret 13. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du er visst det:P Men du burde smake på de§!! sikker? etter det jeg har lest blir folk helt gal etter å ha smakt de... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er de? omfg. *løpe på butikken* Kiwi! Rimi! Spar! Rema 1000! Meny! Bare meg eller har alle de store dagligvarekjedene navn på fire bokstaver (1000 er ikke bokstaver)? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du er visst det:P Men du burde smake på de§!! sikker? etter det jeg har lest blir folk helt gal etter å ha smakt de... Men viss du lissom blir helt gal så...Smaker de jo godt..Er jo litt dyre men...Du MÅ! Kjøpe en pakke en gang og smake, er ikke alle som liker de...Men jeg kan nesten garantere deg at du liker de:P Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du er visst det:P Men du burde smake på de§!! sikker? etter det jeg har lest blir folk helt gal etter å ha smakt de... Men viss du lissom blir helt gal så...Smaker de jo godt..Er jo litt dyre men...Du MÅ! Kjøpe en pakke en gang og smake, er ikke alle som liker de...Men jeg kan nesten garantere deg at du liker de:P vell, jeg skal tenke på det.. jeg skal tenke på om det er verdt å bli helt gal pga. noen egg.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gal? Hva mener du med det? At du blir avhengig? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er de? omfg. *løpe på butikken* Kiwi! Rimi! Spar! Rema 1000! Meny! Bare meg eller har alle de store dagligvarekjedene navn på fire bokstaver (1000 er ikke bokstaver)? Coop? Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gal? Hva mener du med det?At du blir avhengig? ja, var tilfeldigvis i byen med 3 kompisser i dag, alle 3 kjøpte en pakke hver, før jeg hadde rukket å blunke var pakkene borte, å de ville ha en til... det vil nå jeg kalle gal... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gal? Hva mener du med det?At du blir avhengig? ja, var tilfeldigvis i byen med 3 kompisser i dag, alle 3 kjøpte en pakke hver, før jeg hadde rukket å blunke var pakkene borte, å de ville ha en til... det vil nå jeg kalle gal... Haha! Joda, det er jo godt, men SÅ godt er det ikke. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gal? Hva mener du med det?At du blir avhengig? ja, var tilfeldigvis i byen med 3 kompisser i dag, alle 3 kjøpte en pakke hver, før jeg hadde rukket å blunke var pakkene borte, å de ville ha en til... det vil nå jeg kalle gal... Haha! Joda, det er jo godt, men SÅ godt er det ikke. det var visst SÅ godt for dem :s må innrømme at jeg ble nyskjerrig på disse eggene etter det.. Lenke til kommentar
emilije Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Disse påskeeggene er best! elsker dem : ) Lenke til kommentar
BrageD Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Elsker desse eggene, bare synd at de er så dyre. Burde vert produsert hele året, hadde sikkert vert billigera da. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 nå har jeg smakt disse beryktede eggene.. må si jeg er skuffet... Disse eggene er ikke god nok til at folk skal gå så berserk som de gjør.. ett egg er for mye... nei, nei, nei.. men er sant at det er en viss avhengighets skapende... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Smakte de for første gang i dag, og jeg må si at de var knallgode. Spiste opp en pakke ganske så fort, så ba mamma dra ut å kjøpe en til. Så nå sitter jeg her med min 2.pakke Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har de kommet i butikken igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har de kommet i butikken igjen? Jeg kjøpte på Rimi i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå