Mr.Anki Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da har jeg kjøpt min første pakke Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spiste 2 pakker til lunsj en gang da jeg var sugen på noe godt. Jeg har megeet høy kvalmeterskel. Skal kjøpes så fort jeg ser dem ja.... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Wohoo, fant disse fantastiske lille kartongene først idag på en kiwibutikk! Gjett om jeg ble glad når jeg så dem a Gikk rett bort å kjøpte meg 3x Kartonger :D Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Høø? Kommet i butikken alt Noen som har skjekket butikker i Bergen? Hvis de er kommet så vet jeg hva jeg kmmer til å kjøpe! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spiser litt 4 egg, no problemo.. Gale, gale mannen. Neeh. Værre med alle kokkosbollene jeg klarer å spise. Klarte 3 sånne pakker med 4 stykker i, som fåes på rema etc. Det er 12 kokkosboller det. Dog veldig kvalm, men russeknute var det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 er jo ingen årsak å spise 4 egg etterhverandre men blir det stort mer blir det litt kvalmt ja Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Også lurte jeg på om jeg er den eneste som liker disse eggene? Jepp, du er nok den eneste i hele verden! Og likevel blir de produsert hvert år! Snakk om å være heldig Å, nei du.. Det er nok et meget populært og etterspurt produkt, som jeg personlig er meget glad i! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ah sitter å gomler i meg det sjette egget idag Blir nok det siste for idag, begynner å bli litt for mange Men melkekremen er så goooood Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror jeg aldri har smakt dem. Verdt å prøve? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Tror jeg aldri har smakt dem. Verdt å prøve? Jeg: Nei. 250 andre innlegg i denne tråden: Ja. Så kan du velge hvem du vil stole på Lenke til kommentar
esop Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjøpte tre pakker i dag:D Spist en allerede:O Beste som finnes:D Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spiste 12 påskeegg i fylla, dumt ettersom at jeg sovnet av i taxien og kastet opp i i det jeg voknet opp. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kjøpte 2 pakker på Kiwi for 1 time sia=) Åpent til 23 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke bare liker jeg dem, jeg kunne vurdert å hatt sex med dem. Dog litt vanskelig da. Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Smakte min første pakke for året nettopp. Mulig jeg er sær, men det er da vitterlig ikke så ekstremt godt som dere skal ha det til. Altfor søtt og smakløst etter min mening. Nei, gi meg heller en plate ordentlig Freia Melkesjokolade. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Woot woot. Tilbake allerede? Gleder meg. Har derimot ikke sett det i den lokale Kiwi butikken. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Smakte min første pakke for året nettopp. Mulig jeg er sær, men det er da vitterlig ikke så ekstremt godt som dere skal ha det til. Altfor søtt og smakløst etter min mening. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er jo noe av det beste i små doser. Men blir veldig fort kvalm om jeg tar mer enn to på rappen. Synes forøvrig det er litt tidlig at de har kommet allerede, får bare håpe de ikke blir utsolgt før påske hvertfall. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så det i butikken i dag, og kjøpte 3 pakker Spist 6 egg allerede Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Ahh herlighetene er tilbake, og satan så tidlig de kom. Må føre en liste over hvor mange som blir spist i år. Ingenting er bedre enn en pakke egg etter en slitsom dag i bakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå