theoriginalAidskake Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Folk hadde neppe kjøpt like mye som de gjør når påskeeggene kommer i en begrenset periode. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nettopp, folk hamstrer og spiser alt de kan når produktet er ute. Ikke kom her og si at folk vil spise 10 pakker i uka året rundt bare fordi det er tilgjenglig. Det er en grunn til at leverandører kjører limited supply på enkelte varer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Om folk hamstrer eller ikke blir fullstendig individuelt. Om sakene hadde vært tilgjengelig hele året hadde jeg hvertfall kjøpt flere av dem totalt sett gjennom ett år enn de pakkene jeg spiste gjennom 2-3 uker. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 MEN hadde du kjøpt nok til å dekke inn kostnadene av drift hele året? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tja, kan ikke se hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Skjønner virkelig ikke hvorfor påskeeggene skal være så mye mer spesielle, og at de derfor ikke kan selges året rundt. Ferrero Roche, Twist, og andre sjokolader selges året rundt, mens påskeggene bare selges i påsken?? Det henger ikke på greip, og gir ingen logikk. Hadde jeg vært Freias konkurrent i sjokoladeindustrien, hadde jeg laget disse påskeeggene, og solgt dem året rundt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (...)Personlig kalarer jeg lett og spise opp en hel pakke av gangen, men nesten alle av de jeg kjenner syntes at disse smaker vondt :O Også lurte jeg på om jeg er den eneste som liker disse eggene? Veit du ikke om noen som liker dem? :O Jeg veit ikke om noen som ikke liker dem. De er jo nydelige. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Faktisk så er det en del som jeg kjenner som missliker disse herlighetene Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Faktisk så er det en del som jeg kjenner som missliker disse herlighetene Vantro hunder!!! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 De smugspiser når ingen ser på. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Faktisk så er det en del som jeg kjenner som missliker disse herlighetene Brenn dem på bålet! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 -bump- Da er eggene ute! (Iallefall Spar Fromreide (Askøy) :o Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 -bump- Da er eggene ute! (Iallefall Spar Fromreide (Askøy) :o No shit? Noen som har sett det i Oslo enda? Lenke til kommentar
akle Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 What! Det har jo ikke vert vinterferie enda! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har gomlet i meg en pakke allerede Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 I helvete, er eggene i salg allerede? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 That is right, you heard it here first Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Etter over 200 innlegg som lovpriser disse eggene er det befriende å si sin oppriktige mening i denne tråden: Jeg hater dem. De er søte, kvalmende og uhorvelig ekle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå